در حال بارگذاری ...

رضا بنفشه خواه نمایش کمدی«نیرنگ باز» را افتتاح می‌کند

رضا بنفشه خواه هنرمند پیشکسوت و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما نمایش کمدی «نیرنگ باز» به کارگردانی علیرضا ترامشلو را روز چهارشنبه یکم شهریور ساعت ۱۹:۳۰ افتتاح می‌کند.

به گزارش تئاترتهران، این نمایش که به شیوه تخت حوضی توسط گروه نمایشی اوینار آماده اجرا گردیده از یکم شهریور در مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه خواهد رفت.

 نمایش کمدی«نیرنگ باز» اقتباسی آزاد از نمایشنامه«نیرنگ های اسکاپن» نوشته نویسنده شهیرفرانسوی مولیر است که توسط گروه نمایشی اوینار و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برای اجرا به شیوه تخت حوضی تنظیم شده است.

«نیرنگ باز»  داستان حاج افتخار و حاج ستار دو حاجی بازاری است که برای اینکه در بازار قدرت بگیرند پسرانشان را مجبور به ازدواج با دختران یکدیگر کرده اند اما دو پسر با دخترانی که خود انتخاب ازدواج کرده اند اما به علت خساست پدران پولی برای ادامه زندگی ندارند. فیروز نوکر حاج ستار برای کمک به دو جوان وارد داستان می شود و با حیله و نیرنگ هایی ...

در این نمایش پیمان دانشمند،رسول حق شناس،سمیه کیادربندسری، نیلوفر کوشامهر،مصطفی بیات، امیرمحمد ملکی و علیرضا ترامشلو ایفای نقش خواهند کرد و رسول حق شناس  به عنوان دستیار کارگردان و رضا فراهانی به عنوان مشاور کارگردان ترامشلو را همراهی می کنند.

دیگر عوامل این نمایش ستاره رنجبر طراح لباس، حسین بیجاوری طراح صحنه، محمد هادی کریمی طراح گریم، اکبر شجاعی طراح نور، عرفان امین فر منشی صحنه ، سارا خردمند مدیر صحنه ، کیمیا یوسفی عکاس و سارا حلیلی و محمد هادی کریمی مجریان گریم هستند. 

در این نمایش که همراه با موسیقی زنده اجرا خواهد شد، سرپرست گروه موسیقی و آهنگساز: سامان شیرنسب است.

نوازندگان:

تمبک : رضا فراهانی

گیتار،تمبورین: علی نوجوان

کمانچه،زنبورک: سروناز خدایاری

کمانچه : سامان شیرنسب

تار: کامیار طوسی

سازهای کوبه ای : پایا غفاریان

این نمایش از 1 الی 9 شهریور هر روز ساعت 19:30 در مجموعه تئاتر محراب واقع در تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و امام خمینی روبروی موزه ملی قرآن به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران