در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین:

جشنواره تئاتر استان تهران فرهنگ دیدن تئاتر را دوچندان می‌کند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، درباره برپایی جشنواره تئاتر استان تهران گفت: «جشنواره بستر خوبی برای روی آوردن جوانان و مردم به تئاتر فراهم می‌آورد و فرهنگ دیدن تئاتر را دوچندان می‌کند».

سعید طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره تئاتر استان تهران گفت: با توجه به اینکه ورامین به عنوان مرکزیت برگزاری جشنواره تئاتر استان انتخاب شده و ستاد برگزاری جشنواره  نیز در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین مستقر است، به بحث تبلیغات توجه ویژه‌ای داشته ایم.

وی ادامه داد:«ضمن هماهنگی با فرهنگسرای رازی برای میزبانی از آثار نمایشی، تبلیغات جشنواره در قالب فضای مجازی، بنر و پوستر در سطح شهر انجام شده است. همچنین قرار است برنامه‌های جشنواره در قالب رپرتوار و تصاویر در 10 نشریه بومی اطلاع رسانی شود».

سعد طاهری، برپایی جشنواره در ورامین را حرکت فرهنگی واتفاق بسیار خوبی دانست عنوان کرد: از آنجا که سابقه فعالیت‌های تئاتری در ورامین زیاد است و هنرمندان زیادی از  در این شهرستان حضور دارند، برپایی جشنواره فرصتی برای ارتقای سطح علمی و اجرایی ویژه جوانان است و می‌تواند اثر مثبتی بر روی علاقه‌مندان به تئاتر به دنبال داشته باشد.

ایشان در سخنانش تاکید کرد: «به دلیل این‌که تئاتر یکی از برنامه‌های اوغات فراغت در جامعه است و همواره موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد می‌تواند جاذبه خوبی برای مردم منطقه محسوب شود. همچنین با در نظر گرفتن اینکه آثار شهرستان‌های مختلف با مضامین متنوعی در بخش مسابقه جشنواره اجرا می‌شود، قطعا برپایی جشنواره در ورامین جذابیت و علاقه‌مندی‌هایی را به دنبال خواهد داشت».

وی اظهار کرد: «جشنواره بستر خوبی برای روی آوردن جوانان و مردم به تئاتر فراهم می‌آورد و فرهنگ دیدن تئاتر را دوچندان می‌کند».

طاهری در خصوص استقبال مردم شهرستان ورامین از برگزاری جشنواره تصریح کرد: «با اینکه جشنواره هنوز آغاز نشده است مردم شهر و جوانان پیگیر آغاز اجراها هستند و این امر نشانگر نیاز مردم به چنین برنامه‌هایی و عطشی است که هنردوستان به دیدن تئاتر دارند».

وی در پایان نیز از برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران و محمد اسماعیلی معاون  مدیرفرهنگ و ارشاد استان تهران  بخاطر ایجاد فرصت دوچندان نشاط اجتماعی تشکر کرد.

بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری محمد حسین اسماعیلی از تاریخ 24 الی 28 شهریور در شهرستان ورامین برگزار می شود.




نظرات کاربران