در حال بارگذاری ...

جشن بیستمین سالگرد تاسیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد

جشن بیستمین سالگرد تاسیس انجمن هنرهای نمایشی در حاشیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور هنرمندان و مسئولین و خانواده تئاتر استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش تئاترتهران، جشن بیستمین سالگرد تاسیس انجمن هنرهای نمایشی با گردهمایی گروه‌های رسمی و ثبت شده استان تهران، شب دوشنبه 27 شهریورماه در هتل شایان شهرستان ورامین برپا شد.

 انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، سال 1376 به شکل رسمی فعالیت خود را با نام «انجمن نمایش» آغاز کرد. این انجمن هم اکنون با نام انجمن هنرهای نمایشی شناخته می شود.

طی تصمیم هنرمندان تئاتر شهرستان‌های استان تهران مبنی بر برگزاری  گردهمایی با عنوان بیستمین سال فعالیت انجمن هنرهای نمایشی تهران که خانه دوم آنها محسوب می‌شود این مراسم برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور هنرمندان برجسته تئاترکشور، دکتر قطب الدین صادقی، افسر اسدی،فرهاد تجویدی  و عباداله کرمی و ...برگزار شد از اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت تئاتر،تلویزیون و سینمای کشور شهرستان ورامین به پاس یک عمر تلاش صادقانه تجلیل شد و از آثار چاپ شده رسول حق شناس هنرمند تئاتر استان تهران رونمایی شد.

در ادامه مراسم کیک بیستمین سالگرد تاسیس انجمن هنرهای نمایشی توسط  دکتر قطب الدین صادقی،افسر اسدی، عزت اله قمی رونمایی شد.در پایان مراسم نیز مدعوین در ضیافت شامی که از طرف ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

در این مراسم محمد حسین اسماعیلی دبیر جشنواره و معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا و عزت اله قمی، غلامحسین عباسی، محمد تقی رودگر،غلامحسین بنی آدم به عنوان پیشکسوتان تئاتر استان تهران، روسای شعب شهرستانهای انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، هنرمندان گروه های ثبت شده استان تهران و هنرمندان تئاتر استان تهران حضور داشتند.

بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران از 24 تا 28 شهریورماه به دبیری محمد حسین اسماعیلی در شهرستان ورامین برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران