در حال بارگذاری ...
با پیگیری های انجمن هنرهای نمایشی

شهرستان رباط کریم صاحب سالن بلک باکس می‌شود

به گزارش تئاترتهران، علی خودسیانی سرپرست انجمن هنرهای نمایشی گفت:  ساخت بلک باکس در برنامه های این انجمن گنجانده شده است و در جهت ساخت اولین و تنها بلک باکس شهرستان رباط کریم در شهر جدید پرند، پس از یکسال رایزنی  طبقه دوم فرهنگسرای ایمان در پرند از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به این منظور در اختیار انجمن هنرهای نمایشی قرار گرفت.

پس از طراحی  سالن،  شهردار پرند در جریان فعالیت قرار گرفت و برای ساخت و تجهیز سالن قول مساعدت داد.

دو هفته بعد تعدادی سفال ، چندین کیسه گچ و چندین شاخه پروفیل از سوی شهرداری برای ساخت  بلک باکس اهدا شد.

با حضور  پیرهادی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در رباط کریم و  قول مساعدت مالی، کار به سرعت شروع شد. دیوار کشیها و تخریب دیوارهای کاذب قبلی و ... همزمان رایزنی هایی با شرکت عمران پرند صورت گرفت و 300 متر مربع پشم سنگ جهت عایقکاری سالن توسط یکی از پیمانکاران اهدا شد.

یکی دیگر از شهروندان بیست شاخه پروفیل 2.2 اهداکرد و همچنین پدر یکی از اعضای انجمن هم سیصد متر موکت اهدا کرد. در حال حاضر دیوار کشی‌ها و سفیدکاریها به اتمام رسیده و اتاق نور ساخته شده و دو اتاق گریم و لباس برای دختران و پسران هم پیش بینی شده است.

روز سه شنبه  مسئول  تئاتر ادره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران به اتفاق آقای پیرهادی از سالن بازدید  و جهت ارتقاع استاندارد بلک باکس  توصیه هایی  کرد تا با تامین مابقی منابع مالی سالن آماده استفاده هنرمندان شود.

پیش از این حمیدرضا صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از طرح حاضر بازدید میدانی بعمل آورده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران