در حال بارگذاری ...
نظر به استقبال علاقه مندان

آغاز دوره‌های آموزش بازیگری در قرچک

دوره های آموزش بازیگری مجموعه آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار و کارنامه سینمای شهرستان قرچک آغاز شد

به گزارش تئاترتهران، دوره های آموزش بازیگری مجموعه آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار و کارنامه سینمای شهرستان قرچک در ترم تابستان برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی این آموزشگاه که تنها آموزشگاه دارای مجوز شهزستان قرچک در حوزه نمایش است به دلیل استقبال شهروندان از کلاسهای بازیگری دوره ترم تابستان این اموزشگاه در رده کودکان و نوجوانان و بزرگسالان کلاسها و کارگاه های آموزشی خود را آغاز نموده است.

مجموعه اموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار و کارنامه سینما با توجه به حضور هنرجویان بااستعداد در نظر دارد تولیدات خود را در حوزه نمایش گسترده تر نماید برهمین اساس تولید چند اثر نمایشی با حضور هنرجویان رده های مختلف سنی در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

علیرضا ترامشلو یکی از مدیران مجموعه آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار و کارنامه سینما شهرستان  قرچک فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرو معماری و عضو دو دوره هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و مدرس بازیگری و کارگردانی است که 25 سال سابقه حضور در حوزه تئاتر و تلویزون و سینما را دارد.دیگر مدیر این مجموعه علی سالاری مقدم از خبرنگاران حرفه ای شهرستان و مدیرتولید آثار نمایشی و سینمایی نیز می باشد.




نظرات کاربران