در حال بارگذاری ...
باحضور غلامحسین بنی آدم و علی اکبربذرافشان

یک کارگاه خودمانی تئاتر در ورامین برگزار شد

با حضور دو پیشکسوت تئاتر ورامین کارگاه تئاتری با عنوان (یک ورکشاپ خودمانی) در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش تئاترتهران،آقایان غلامحسین بنی آدم و علی اکبربذرافشان در این کارگاه  از نحوه صحیح خواندن متون نمایشی در نشست هنرمندان تئاتر خواهند گفت .
 برحسب اهمیت خوانش متون نمایشی تصمیم گرفته شد تا پیش از برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی فجرانقلاب دو تن ازپیشکسوتان و فعالان تاتر شهرستان ورامین به این موضوع بپردازند.

استادغلامحسین بنی آدم از پیشکسوتان عرصه تاتر در رشته بازیگری می باشد ایشان دبیر ادبیات فارسی بودند و دوران بازنشستگی را تحقیقات زیادی درشاهنامه فردوسی و اشعار مولوی داشته است بطوریکه دو کتاب به رشته تحریر درآورده اند.
استاد بنی آدم خوشنویس ماهری است همچنین سنتور می نوازد .

 جناب آقای علی اکبر بذرافشان از هنرمندان پیشکسوت در کارگردانی ، بازیگری و نویسندگی تاتر است .اززمان تاسیس انجمن نمایش ورامین(دهه شصت) مدت طولانی در شهرورامین فعالیت داشتند اما بدلیل موقعیت شغلیش از ورامین به استان سمنان نقل مکان کردند و سمت مدیرکل سازمان تامین اجتماعی سمنان را برعهده داشت .ایشان بازنشسته شده اند .
درسیزدهمین همایش نمایش ورامین یکی از داوران بازبین این جشنواره بودند .هنرمندان جوان دشت ورامین کمتر ایشان را می شناسند اما قدیمی ها خاطرات خوشی را با آقای بذرافشان سپری نمودند.
آثاری که بازی کردند یا کارگردانی نمودند:  آموزش ، ولد کشته ،چوب بدستان ورزیل،باغ آلبالو،استثناء وقاعده،سورپرایز تاجبخش فنائیان کارگردان وبازیگر،میثم تمار،راه می باید که رفت نویسنده وکارگردان،باران نویسنده وکارگردان،سبز عشق نویسنده وکارگردان، آبی در آبی،و..‌‌‌..

مکان  ورامین فرهنگسرای رازی

زمان ۵شنبه ۲ بهمن ۹۹ ساعت ۱۴:۳۰




نظرات کاربران