در حال بارگذاری ...
به میزبانی شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران

نشست روسای شعب شهرستان های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد

نشست هم اندیشی باحضور میثم مرادی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و روسا و مدیران آموزشگاه های آزاد بازیگری و نمایش استان تهران برگزار شد.

به گزارش تئاتر تهران، نشست روسای شعب شهرستان های  انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و مدیران آموزشگاه های آزاد بازیگری و هنرهای نمایشی استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و شهرستان پاکدشت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در مجموعه فرهنگی هنری امام خمینی پاکدشت  باحضور حمیدرضا صفار رئیس  انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و اعضای هیئت  رئیسه انجمن برگزار شد.

در این نشست که با حضور میثم مرادی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و عاشوری مسئول آموزشگاه های آزاد اداره کل برگزار شد، روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و مدیران آموزشگاه های بازیگری و هنرهای نمایشی استان تهران به تبادل نظر در رابطه با همکاری یه هرچه بهتر در زمینه آموزش در شهرستانهای تابع به تبادل نظر نشستند.

در ادامه این نشست حمیدرضا صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گزارش عملکردی از  فعالیت های انجمن در سال ۹۸ و ۹۹ به مدعوین ارائه نمود. 

پس از آن خانم عاشوری مسئول آموزشگاه های اداره کل به سوالات مدیران آموزشگاه‌ها پاسخ دادند و سپس میثم مرادی از برگزاری این نشست تشکر نمود و به سوالات هنرمندان مدعو پاسخ داد.

در ادامه از پوستر نخستین همایش نمایش هنرجویی《 نهال》به همت انجمن هنرهای نمایشی پاکدشت و آموزشگاه بازیگری سووشون رونمایی شد.

در این نشست به تشکیل واحدی با محوریت آموزشگاه های آزاد نمایش در انجمن تاکید شد و درباره برگزاری همایش نمایش هنرجویی و حضور آثار هنرجوی آموزشگاه های آزاد بازیگری و هنرهای نمایشی و استان تهران در پردیس تئاتر تهران از یکم تا ششم اسفند ماه توافق صورت گرفت.

در پایان از دو تن از پیشکسوتان عرصه نمایش شهرستان پاکدشت جناب آقایان رحیمدل و عباسی تقدیر به عمل آمد در حاشیه این نشست از نمایشگاه عکس تئاتر به همت کانون عکاسان انجمن هنرهای نمایشی رونمایی و افتتاح به عمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران