در حال بارگذاری ...
به میزبانی شهرستان قرچک

همایش تئاتر خیابانی خرداد استان تهران برگزار شد

با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران همایش تئاتر خیابانی خرداد استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک و با موضوع قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با حضور هفت گروه نمایشی از سه شهرستان پردیس ، ورامین و قرچک در شهرهای پردیس و قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از تهران، در نخستین روز این همایش نمایش «گل زخم» به کارگردانی فرخنده محمدی در گلزار الشهدا شهرستان پردیس اجرا شد.

در دومین روز این همایش، نمایش «فرکانس» به کارگردانی میثم رمضانی، نمایش «ابد و یک روز» به کارگردانی رسول حق شناس و نمایش «تیر خلاص» به کارگردانی رضا تاجیک در یادمان شهدای ۱۵ خرداد بر روی پل تاریخی ۱۵ خرداد باقرآباد اجرا شد.

در سومین روز این همایش سه نمایش «همه پسران من» به کارگردانی الهه گلستانی، «همه برای پرچم» به کارگردانی امیر علی بدلی و «خونین ماه» به کارگردانی علیرضا ترامشلو در محل پل تاریخی پانزده خرداد باقرآباد قرچک به اجرا درآمد.

نخستین همایش تئاتر خیابانی خرداد با محوریت قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در شهرستان قرچک به همت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان تهران و همکاری انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های قرچک ورامین پردیس و اداره ارشاد شهرستان قرچک از سیزدهم لغایت پانزدهم خرداد برگزار  و با استقبال بینظیر تماشاگران روبرو شد. 

 

عکس‌ها از محمدطهرانی




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران