در حال بارگذاری ...
با مساعد شدن شرایط اجرا

آلبوم عکس نمایش صوراسرافیل رونمایی شد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تمرین و البته مساعد شدن شرایط اجرای تئاتر و مساعد شدن شرایط اجرای تئاتراز آلبوم تصاویر نمایش صوراسرافیل رونمایی شد.

به گزارش تئاترتهران، پس از گذشت نزدیک به یازده ماه از استارت پیش تولید و تمرین نمایش صوراسرافیل به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی بهنام زینعلی، این روزها گروه اجرایی واپسین تمرینات خود را در مجموعه تالار محراب سپری میکنند. 
بهنام زینعلی طراح و کارگردان این اثر به دعوت انجمن عکاسان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، طی یک اجرای اختصاصی، صوراسرافیل را برای اعضای ورکشاپ عکاسی انجمن عکاسان به نمایش گذاشت و قاب های زیبای از آخرین تمرینات این اثر توسط هنرمندان ثبت شد. 
المیرا کچیان، مجید خلیلی، عادل دولتشاهی، زهره محمودی ، نگین راک و فربد احمدی بازیگر کودک این اثر ، در کنار گروه حرکات فیزیکال روناک، تیم بازیگران نمایش صوراسرافیل را تشکیل میدهند. 
همچنین المیرا کچیان بعنوان دستیار کارگردان، عادل دولتشاهی بازیگردان، شهاب شریفی طراح صحنه و لباس، حسین حسینی (اریال)  طراح موسیقی ، علیرضا تاجیک طراح حرکات فیزیکال، محمدعلی اسدی راد سرپرست تیم عکاسان و هستی کاظمی و عباس ستایش عکاسان این اثر، بهنام زینعلی را همراهی می‌کنند. 
زینعلی هنوز از تصمیم قطعی خود برای اعلام حضور در جشنواره استانی تئاتر تهران مطلبی رو عنوان نکرده است اما پیش بینی میشود با توجه به زمانبندی اتمام تمرینات گروه و نزدیک شدن به مهلت پایانی ثبت نام جشنواره ، صوراسرافیل امسال یکی از آثار حاضر در جشنواره استانی تهران باشد.




نظرات کاربران