در حال بارگذاری ...

دبیران اجرایی و هنری سیزدهمین همایش نمایش منصوب شدند

در احکام جداگانه دبیران اجرایی و هنری سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین منصوب شدند.

به گزارش تئاترتهران، با حکم میثم تفرشی دبیر سیزدهمین همایش نمایش و رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین علیرضا امینی به عنوان دبیر اجرایی و راضیه ده‌پائینی دبیر هنری سیزدهمین همایش نمایش شهرستان منصوب شدند.

در حکم میثم تفرشی خطاب به علیرضا امینی و راضیه ده‌پائینی آمده است:

اشتغال به کار هنر، ذکر ثنای حضرت حق است و زهی ذکر که از زبان بگذرد و به دست می‌آید و گوشه‌ای از جمال مذکور را بر پرده‌ای نقش کند و اما هنر نمایش، هنری انسان ساز و تعالی بخش است ... نظر به برگزاری «سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین» و با عنایت به سوابق و تجارب اجرایی- هنری  ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی در سطح شهرستان ورامین، بدینوسیله به عنوان «دبیر اجرایی- هنری سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین» منصوب می‌شوید. شایسته است همچون گذشته با همکاری و مشارکت همه هنرمندان و استفاده از ظرفیت‌های موجود و مشورت  با  پیشکسوتان در راه اعتلا و هر چه باشکوه‌تر این رخداد مهم فرهنگی- هنری در د یار 15 خرداد  و دشت  بزرگ  ورامین  کوشا و ساعی باشید.

امید است در قدم نهادن در مسیر فرهنگ  و هنر که برخواسته از تعهد و ایثار می‌باشد همیشه ایام موفق و منصور باشید.

گفتنی است سیزدهمین همایش نمایش همایش شهرستان ورامین نیمه اول بهمن ماه برای نخستین بار با حضور هنرمندان شهرستان‌های ورامین، قرچک وپیشوا به مرکزیت شهرستان ورامین با شعار «تئاتر سرمایه همدلی» برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران