در حال بارگذاری ...

اشتغال‌زایی مهم‌ترین خروجی فعالیت یکساله انجمن هنرهای نمایشی استان تهران

مجید قربانی که یکی از فعالان تئاتر شهرری است عملکرد یکساله انجمن هنرهای نمایشی استان تهران را بسیار مثبت و متفاوت نسبت به گذشته ارزیابی کرد.

مجید قربانی در گفت‌وگو با تئاتر تهران گفت: بی شک همه نسبت به اتفاقات مثبتی که در طول یکسال فعالیت انجمن روی داد واقف هستند اما آنچه بیش  از هر رویداد ویژه اهمیت دارد بحث اشتغال‌زایی به عنوان یکی از دغدغه‌های هنرمندان تئاتری بود.
وی ادامه داد: با انتخابات هیات رئیسه اتفاقات متفاوتی از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران پایه‌ریزی شد که توانست روح تازه‌ای به تئاتر شهرستان‌ها بدمد. جشنواره تئاتر استانی، مشارکت‌های برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله جشنواره و کارگاه‌ها بود، اشتغال‌زایی به عنوان مهم‌ترین دغدغه اهالی تئاتر شهرستان‌های  استان تهران،برقراری ارتباط مستمر با انجمن، برخورداری از مکان ثابت تنها بخشی از تحولات امسال تئاتر شهرستان‌های تهران بود.
قربانی در بخشی از صحبت‌هایش تاکید کرد:بهتر است به اتفاقات مثبت امروز بسنده نکنیم و فعالیتمان را بخاطر موفقیتی که کسب کرده‌ایم محدود نکنیم. انجمن هنرهای نمایشی استان تهران قابلیت ارتقا و رشد دارد، بنابراین حتما باید به فکر رویدادهای بهتر در زمینه آموزش پس از کارهای معمول چون اجرای نمایش و برپایی جشنواره باشیم.
وی تاکید کرد:تولید و اجرای نمایش‌های حرفه‌ای و تاثیرگذار در تهران یا کل کشور و حتی با حضور در جشنواره‌های خارجی در سطح بین‌المللی می‌توانیم انجمن هنرهای نمایشی را بیشتر بشناسانیم و در مراکز بین‌المللی تئاتر اجرای نمایش‌ها را موسوم کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران