در حال بارگذاری ...

نمایش های درحال اجرا در سطح شهرستانهای استان تهران

به گزارش تئاترتهران، در حال حاضر پنج نمایش «گم گوشه های عاشورا»، «عاشقانه در زیارت عاشورا»، «بیداری جاودان»، «رقص کاغذ پاره ها»، «حضرت رقیه(س)» در سطح شهرستانهای استان تهران بر روی صحنه به اجرای می پردازند.
نمایش مذهبی حضرت رقیه(س) ،طراح وکارگردان حسین اسدی کاری از گروه هنری برتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رباط کریم از مورخه یکم مهر به مدت سی شب هرشب ساعت 18:00 ویژه ایام محرم در سینمافرهنگ شهرستان رباط کریم بر روی صحنه بود.
نمایش «گم گوشه های عاشورا» که به مناسبت ایام محرم و صفر تولید شده است شهرستان در قدس به صحنه رفته است.این نمایش نوشته و کارگردانی رضا یاری از 2 تا 6 آبانماه، ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر حضرت باقرالعلوم شهرستان قدس به روی صحنه میرود.
نمایش مذهبی «مدافعان عاشورا» براساس نوشته‌ای از مجید مزدرانی و کارگردانی علیرضا امینی ، روایتی از شفاء بیمار، مظلومیت وغربت شهدای مدافع حرم و امام حسین (ع) و یارانش در عاشورا وکربلا  را به تصویر می‌کشد.
نمایش مذهبی «مدافعان عاشورا» از روز پنج شنبه 27 مهر تا 7 آبان ماه ساعت 17:30 عصر در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین به روی صحنه رفته است.
نمایش «بیداری جاودان» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین کاظمی ویژه ایام محرم درشهرستان اسلامشهر به روی صحنه رفت.این نمایش به سفارش انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر و با همت گروه نمایشی پارادوکس به مناسبت ماه محرم از 30شهریور لغایت 15 مهر هر روز در فرهنگسرای شهید صارمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر میزبان تماشاگران و علاقه مندان بود.
در ضمن نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» نوشته محمد یعقوبی به کارگردانی مجید قربانی به عنوان پروژه پایانی کارگاه آموزش بازیگری  انجمن هنرهای  نمایشی شهرستان ری ، آموزشگاه بازیگری هدف و مجتمع ابوالفتوح رازی از 7 تا 16 آبان به روی صحنه رفته است.




نظرات کاربران