در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی «مبارک و خاتون پرده‌نشین» در فرهنگ‌سرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود

به گزارش تئاترتهران، نمایش کمدی «مبارک و خاتون پرده‌نشین» نوشته داود فتحعلی بیگی و کارگردانی علی طربی کاری از گروه نری ماه مهربون انجمن هنرهای نمایشی ری, اول آذرماه در فرهنگ‌سرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود.این نمایش‌ دارای مضمونی اجتماعی است که در قالبی طنز و سیاه‌بازی اجرا می‌شود.

نمایش «قاضی‌مبارک و خاتون پرده‌نشین» داستان زنی به نام «فخر النساء» معروف به «خاتون» است که به دلیل تهمت ناروا مجبور به ترک دیار و وطن خود می‌شود و تا بازگشتن به موقعیت پیشین خویش، فراز و فرودهای بسیاری را تجربه می‌کند؛ اما از آنجایی که زنی عفیف و پاکدامن است، خداوند او را از بلایا حفظ کرده و سرانجام رو سفید می‌کند.

علی طربی، مجید قربانی، حدیث علیزاده، علی باهری، محسن قصری، محمدرضا لوانی، محمدرضا صفری، دلسا کریم زاده بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش کمدی «مبارک و خاتون پرده‌نشین» از بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران موفق به دریافت جوایز بازیگری و کارگردانی شده بود.

این نمایش همه روزه از اول آذرماه ساعت 21 در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، ابتدای خیابان ایران زمین جنب شهرکتاب میزبان علاقه مندان خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران