در حال بارگذاری ...

اعضای هیئت بازبین سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین معرفی شدند

با حکم دبیر سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین ۵ نفر عضو هیئت بازبین منصوب شدند.

به گزارش تئاترتهران، میثم تفرشی دبیر سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین، عزت الله قمی، محمدتقی رودگر، علی اکبر بذرافشان، شهاب پازوکی و علی عمرانی را به عنوان اعضاء هیئت بازبین در این دوره از همایش منصوب کرد.

در حکم میثم تفرشی خطاب به اعضاء هیئت بازبین سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین آمده است:

اشتغال به کار هنر، ذکر ثنای حضرت حق است و زهی ذکر که از زبان بگذرد و به دست می‌آید و گوشه‌ای از جمال مذکور را بر پرده‌ای نقش کند و اما هنر نمایش، هنری انسان ساز و تعالی بخش است ... حال نظر به برگزاری «سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین»با عنایت  به تعهد، دانش و تجربه شایسته جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بنا به پیشنهاد و مصوبه ستاد اجرایی به موجب این حکم به عنوان «عضو هیئت بازبین سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین» منصوب می‌شوید.

امید است در قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر و مأموریت محوله که برخواسته از تعهد و ایثار بوده ، در راستای اعتلا و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این رخداد فرهنگی- هنری در دیار 15 خرداد  و دشت بزرگ ورامین موفق و منصور باشید.

گفتنی است بازبینی آثار نمایشی 14 و 15دی‌ماه و سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین یکم لغایت پنجم بهمن ماه با حضور هنرمندان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با شعار «تئاتر سرمایه همدلی» با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین برگزار می‌شود.




نظرات کاربران