در حال بارگذاری ...

نشست مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پردیس با معاون شورای اسلامی شهر بومهن برگزار شد

به گزارش تئاترتهران، نشست صمیمی انجمن های هنری( نمایش، موسیقی‌ و شعروادب) وخانم بابایی مدیرمجتمع فرهنگی وهنری مهر با غفاری معاون شورای اسلامی شهربومهن به منظور اختصاص بودجه درجهت تجهیزآمفی تئاتر مجتمع فرهنگی مهر انجام شد.

دراین نشست، احمدمایل مسئول انجمن هنرهای نمایشی پردیس ، اذعان داشت که شهرستان های بومهن و پردیس با دو فرهنگ متفاوت کاملا مشهود نیازمند ترویج و تعالی هنرنمایش هستند.

ایشان اضافه کرد: دردوره کوتاه یک سالی که بنده عهده داراین مسئولیت هستم، بامشاورت اعضای انجمن، به این نتیجه رسیدیم که درحوزه های هنرنمایش دوگزینه را انتخاب کنیم ، گزینه اول نمایش های ویژه کودک و نوجوان ‌به منظوراجرا برای دانش آموزان و نمایش های خیابانی برای اجرا دربوستان‌ های پردیس و بومهن واجرای نمایش های محیطی رایگان درمدارس منطقه.

وی افزود : بزرگترین جشنواره نمایش های خیابانی منطقه با مشارکت‌ شهرستان های ، پردیس، بومهن و دماوند را درتابستان اجرا کردیم.

ایشان در این جلسه از همکاری فرمانداری و شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و بویژه تئاتر تقدیر کرد و اظهار کرد که هنرمندان تئاترشهرستان تلاش دارند تا مجتمع فرهنگی هنری مهر را نیز فعال سازند اما نیاز به همدلی و همکاری مسئولین و بویژه شهرداری و شورای اسلامی بومهن دارند .مجتمع فرهنگی و هنری مهر نیازمند تجهیز برای اجرای آثار هنرمندان می باشد.

غفاری معاون شورای اسلامی شهرستان بومهن پس ازشرح کوتاهی ازروند اختصاص بودجه به فعالیت های فرهنگی ، هنری، عنوان کرد : انجمن ها خواسته های خودرا درقالب طرح تجمیع کنند و به دفترشورا بدهند تا دراولین جلسه مطرح و تصمیم گیری شود.




نظرات کاربران