در حال بارگذاری ...
دبیر سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین:

تمثال هنرمندان درگذشته و روسای سابق انجمن‌ رونمایی می‌شود

دبیر سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین رونمایی از تمثال روسای سابق انجمن شهرستان ورامین و هنرمندان درگذشته شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا از ویژگی‌های این دوره همایش نمایش شهرستان ورامین معرفی کرد.

میثم تفرشی در گفت و گو با تئاتر تهران گفت: سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین با شعار تئاتر سرمایه همدلی از شهریورماه کار خود را آغاز کرد  که در مرحله اول 3 متن به دبیر خانه رسید و 27 متن مورد بازخوانی قرار گرفت. از این بین 20 اثر بازبینی شد و 8 نمایش آن به همایش راه یافت.
وی ادامه داد: این همایش با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا (سه شهرستان‌ جنوب شرق استان تهران) ، شهرداری و شورای شهر ورامین از 30 بهمن ماه برگزار می‌شود.
تفرشی در اشاره به ارزیابان آثار بیان کرد: در بخش بازخوانی حسین تاجیک، عزت اله قدیمی و علیرضا ترامشلو ارزیابی آثار را برعهده دارند. همچنین محمد تقی رودگر، شهاب پازوکی، علی اکبر بذرافشان و علی عمرانی هیات بازبین آثار همایش بودند.
وی ادامه داد:  این دوره از همایش تلفیقی از کارگردان‌های پیشکسوت، میان سال و جوانانی است که برای نخستین بار روی صحنه نمایش اجرا می‌کنند. برای اولین بار در سیزدهمین دوره همایش زنگ افتتاح همایش نواخته می‌شود، همچنین چاپ بولتن همایش، رونمایی از تمثال روسای انجمن های سابق شهرستان ورامین ( از سال 1369 تا 1396) و هنرمندان درگذشته شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در حضور خانواده شهدا و پیشکسوتان از دیگر رویدادهای این دوره همایش نمایش شهرستان ورامین است.
دبیر سیزدهمین دوره همایش در پایان اظهار کرد: در مراسم اختتامیه همایش نمایش شهرستان ورامین که 5 بهمن ماه برگزار خواهد شد از 6 هنرمند پیشکسوت تئاتر شهرستان به پاس سه دهه حضور و فعالیت در عرصه تئاتر تجلیل به عمل می‌آید.




مطالب مرتبط

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران