در حال بارگذاری ...

انجمن هنرهای نمایشی با 3 اثر صحنه‌ای در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور خواهد داشت

به گزارش تئاترتهران، نمایش‌ «اسب» به نویسندگی مهدی تاج‌الدینی و کارگردانی آرش دادگر که محصول پروژه‌های آموزشی بوده در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر و در کارگاه دکور تالار وحدت، 7 و8 دی ماه در ساعت 18 و 21 اجرا می‌شود.

این نمایش پس از اجرا در جشنواره بین‌المللی تئارت فجر در همان مکان اجرای خود را ادامه خواهد داد.

دومین نمایش راه یافته به جشنواره نمایش «چند درجه سوتفاهم درمقیاس اتللو» اثر حبیب الله دانش از هنرمندان مطرح استان تهران است که در بخش مسابقه ایران به اجرا در خواهدآمد.

لازم به یادآوری است، حبیب الله دانش از کارگردانان فعال تئاتر استان تهران است که هنرمندان زیادی در شهرستان‌های غرب استان تهران پرورش داده است. وی پیش از این نیز پروژه آموزشی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران  برگزار کرده و خروجی پروژه آموزشی ایشان نمایش «آدم آدم است» بود که در تالار مولوی روی صحنه رفت .

دیگر نمایش راه یافته هنرمندان استان تهران به جشنواره تئاتر فجر، نمایش«تنهایی مفرد من» کاری از پیمان می‌آبادی است که از برگزیدگان جشنواره تئاتر استان تهران به شمار می‌رود.

این اثر توانست علاوه بر جلب رضایت مخاطبان و داوران جشنواره تئاتر استان تهران، توجه هیات انتخاب جشنواره را به دست آورد و به سی‌وششمین جشنواره بین المللی تئاترفجر راه یابد. «تنهایی مفرد من» در 7 بهمن ماه طی دو نوبت 17:30 و 19:30 در سالن استاد انتظامی روی صحنه خواهد رفت.

این برای نخستین بار است که استان تهران با سه اثر نمایشی در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.




نظرات کاربران