در حال بارگذاری ...

تماشاگران مشهدی دکور نمایش گروه سندورم داون را خریدند

به گزارش تئاترتهران، تماشاگران نمایش‌های «افسانه دشت بی باران» و «افسانه ننه ماهی» پس از پایان اجرای نمایش دو عدد از چترهای استفاده شده در نمایش را به نفع کودکان دارای سندرم داون خراسان به ارزش یازده میلیون ریال خریداری کردند.
رسول حق شناس نویسنده کارگردان بازیگر و تئاتر درمانگر در این‌باره گفت: گاهی در  نمایشها می‌شود که تماشاگران بخواهند با بازیگران و عوامل عکسی بیندازند اما در نمایشها و اجراهای گروه ما دکورهایمان خریدار پیدا می‌کند.
وی افزود: ما در نمایش‌مان چترهای سفید رنگی داریم که اغلب موارد تماشاگران درخواست خریدشان به نفع گروه را می‌دهند والبته گاهی چترها به خودمان پس داده می‌شود و گاهی هم نه.
رسول حق شناس اضافه کرد: در اولین مقصد تور نمایشی‌مان که به مشهد مقدس داشتیم یکی از تماشاگران محترم پس از پایان اجرا و بدون مقدمه قیمت چترها را پرسید و من هم بدون مقدمه گفتم ۵۰۰ هزار تومان که یکی دیگر از تماشاگران گفت من هم یک چتر می‌خواهم وما عواید فروش دکور را به انجمن سندرم داون خراسان هدیه دادیم. امیدوارم در تورهای بعدی گروه نمایش سندرم داون بتوانیم تمام دکورمان را به نفع انسانیت بفروشیم.
تور نمایشی گروه تئاترسندرم داون اولین تور نمایشی در جهان هست که با بازی هنرمندان کلاس تئاتردرمانی کانون خیریه سندرم داون در شهرهای مختلف  ایران اجرا خواهدشد.

لازم به ذکر است در این تور سه نمایش «افسانه دشت بی باران» و «افسانه ننه ماهی» که برنده جوایز مختلفی هستند و نمایش «شورایی ماهمه آدم هستیم» اجرا می‌شود.




نظرات کاربران