در حال بارگذاری ...

«خاتون پرده نشین» راهی شهرری می شود

به گزارش تئاترتهران، نمایش «خاتون پرده نشین» بعد از اجراهای موفق در فرهنگسراهای شهر تهران، به حمایت از بیماران فراموش شده اجتماع و سندروم دان و توان یابان جسمی و ذهنی شهرری، در مجتمع فرهنگی هنری ابولفتوح رازی ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود .
نویسنده این نمایش دکتر داوود فتحعلی بیگی است که به عنوان آقای نمایش ایرانی لقب گرفته و چند دوره دبیر جشنواره نمایش های آئینی و سنتی بوده است.

کارگردان این نمایش علی طربی است که چند دوره در این جشنواره حضور داشته است . این نمایش در بیست دومین جشنواره نمایش استان تهران حضور پیدا کرد و در چند بخش بازیگری ، بهترین طراحی لباس و بهترین آهنگسازی مقام برتر را کسب کرد .
 علی طربی، علی باهری، حدیث علیزاده، مجید قربانی ، محمدرضا لوانی ، محسن قصری، مهراد نوروزی ، محمدرضا صفری، مرجان رهروان در این نمایش  ایفای نقش می‌کنند.
تهیه کننده:علیرضا درویش ، مجری طرح:حمیدرضا صفار، دستیار کارگردان:علی باهری، طراح پوستر و بروشور:معصومه محمد زاده ، طراح نور و صحنه:علی طربی ،طراح لباس:مریم دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دوخت لباس: محبوبه طربی ، روابط عمومی و امور رسانه ای: محمد رضا صفری .
نمایش کمدی سیاه بازی «مبارک و خاتون پرده نشین» به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی علی طربی  از ۱۱ تا ۳۱ مرداد، هرشب ساعت ۲۱ در شهرری میدان نماز مجتمع فرهنگی هنری ابولفتوح رازی پذیرای علاقمندان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران