در حال بارگذاری ...
با استقبال پرشور شهروندان قرچکی

نمایش شاد،عروسکی و موزیکال «پاورچین، پاورچین» به پایان رسید

آیین اختتامیه اجرای نمایش شاد،عروسکی و موزیکال «پاورچین، پاورچین» با حضور پرشور تماشاگران و حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش تئاترتهران، آئین اختتامیه اجرای نمایش شاد،عروسکی و موزیکال «پاورچین، پاورچین» کاری از گروه روناک انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک و کارگردانی امیرعلی بدلی در شهرستان قرچک به روی صحنه رفته بود پس از دوروز تمدید اجرا با استقبال پرشور مخاطبین و در حضور مسئولین شهرستان قرچک در کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد.

در این مراسم که به علت استقبال تماشاگران ، هیچ صندلی خالی به چشم نمی خورد و برخی از تماشاگران ایستاده نمایش را تماشا می‌کردند  برخی از مسئولین شهرستان حضور داشتند. بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم صغیری معاون حوزه زنان فرمانداری، یوسفی مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری، تاجیک بخشدار، علیرضا ترامشلو رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک، جعفر کاظمی از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر جهت تقدیر از عوامل نمایش به روی صحنه حاضر شدند و در میان تشویق تماشاگران به تقدیر از گروه نمایش و عوامل اجرا و دست اندرکاران آن پرداختند.
امیر علی بدلی، میثم رمضانی، رضا نجاری، علی رضا ابراهیمی، علی رضا صادقی و محسن ساجدی در این نمایش به ایفای نقش پرداختند. نمایش عروسکی،شاد و موزیکال «پاورچین، پاورچین» در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی تربیتی ملائک شهرستان قرچک واقع در شهرک طلائیه، انتهای بلوار صنوبر از مورخه 1 آ لغایت 10 آذرماه برای علاقه مندان و همچنین برای مدارس شهرستان قرچک اجرا گردید که با استقبال پرشور مواجه شد که به همین سبب روزهای 11 و 12 آذرماه نیز اجراهای آن تمدید گردید.

نمایش عروسکی،شاد و موزیکال «پاورچین، پاورچین» با حمایت مالی شهرکتاب سلام و آتلیه عکاسی لحضه های ناب برای اجرا آماده گردیده بود.




نظرات کاربران