در حال بارگذاری ...
با محوریت نمایش‌های ویژه کودکان و نوجوانان

نخستین فصل تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اسلامشهراجرا می شود

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و شهرداری اسلامشهر نخستین فصل تئاتر با محوریت نمایش های ویژه کودکان و نوجوانان را از ٢٤ آذر ماه اجرا می نماید.

به گزارش تئاترتهران، ، هدف از برگزاری فصل تئاتر، پرورش و تربیت استعداد نوجوانان و جوانان و ایجاد یک جریان منسجم آموزشی برای ارتقاء تئاتر در سطح شهرستان می باشد.  

گفتنی است: کلیه آثار راه یافته به فصل تئاتر مورد بازبینی قرار گرفته اند و از ٢٤ آذر ٩٧ لغایت ٣٠ فروردین ماه ٩٨ به اجرای عموم در می آیند و مخاطبین آن نیز کودکان، نوجوانان و خانواده ها می باشند.

لازم به ذکر است: این فصل تئاتر شامل نمایش های «فیل کوچولو» به کارگردانی ماکان رضایی پور، نمایش «بع بعی و گرگ آشپز» به کارگردانی حمیدسلیمانی، نمایش «خانه جادوگر» به کارگردانی علی بهبودی و بهمن داداشی، نمایش «سه ناقلا» به کارگردانی فرهاد هاشمی، نمایش «دوست من پروانه» به کارگردانی مینا اسماعیلی، نمایش «خیالات کودکانه» به کارگردانی بهمن داداشی و نمایش «بوته و خار» به کارگردانی عباس ایراندوست در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شهید صارمی به نشانی: اسلامشهر، فلکه دوم قائمیه، جنب مجتمع مسکونی جوانان به اجرای عمومی در می آیند.




نظرات کاربران