در حال بارگذاری ...
جمعه شب جنیان از ملارد رفتند

پایان فصل دوم اجراهای «جن گیر» در ملارد و در میان استقبال مخاطبین

به گزارش تئاتر تهران، نمایش کمدی «جنگیر» به کارگردانی بهنام زینعلی که باتوجه به استقبال مخاطبین برای دومین بار بروی صحنه رفته بود، جمعه شب در میان استقبال مخاطبین به اجراهای خود پایان داد.
این اثر که پیش از این در مردادماه بروی صحنه بود، طی ده اجرا در ملارد، فصل دوم اجراهای خود را پشت سر گذاشت و روز جمعه با حضور مخاطبین و تماشاگران بسیاری، با سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد خداحافظی کرد.

بزودی قراراست این اثر تولید شده گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه در سالنهای مختلف استان تهران فصل بعدی اجراهای خود را از سر گیرد. در این اثر کمدی هنرمندان زیادی همکاری میکردند که زینعلی کارگردان این اثر از حمایت آنها قدردانی نمود.

این هنرمندان که عبارتند از بازیگران امیرنظرعلی، بهنوش مرادی، محمدامین دهقان و المیرا کچیان، همچنین سجاد نجاتی مدیرصحنه، پگاه شیخی زاده دستیارصحنه، میلاد مسیحا مدیر روابط عمومی و گیشه، سعید بهرامی ، علی جعفری، پوریا روستایی هماهنگی و نظارت سالن، و  امیرنظرعلی بعنوان دستیارکارگردان در این پروژه حضور داشتند از هنرمندان گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه و اعضای فعال انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد بودند.




نظرات کاربران