در حال بارگذاری ...

نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیئت رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد

به گزارش تئاتر تهران، نشست مشترک دکتر احدجاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیئت رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی استان تهران 23 دی ماه در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این نشست امیرحسین شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به نمایندگی از اعضای هیئت رئیسه منتخب انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به تشریح برنامه های مفصل انجمن در سال 98 پرداخت و مشکلات و موانع پیش رو را تشریح کرد.

او از تمرکز انجمن هنرهای نمایشی استان بر اجرای مداوم عموم آثار نمایشی در شهرستان ها در قالب فصل تئاتر شهرستان های استان تهران سخن گفت .

در ادامه دکترجاودانی از حمایت اداره کل از تمامی برنامه های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران سخن به میان آورد و ضمن تبریک به اعضای جدید از آنها قدردانی کرد.

در ادامه نشست احکام هیئت رئیسه جدید توسط مدیرکل اهدا شد و از پوستر برنامه «فصل تئاترانقلاب اسلامی» که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به اجرا در خواهد آمد رونمایی شد.

در پایان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به پاس تلاش ها و حمایت های بی دریغ مهندس محمدحسین اسماعیلی معاونت هنری سینمایی در دو سال گذشته، مدالیوم خود را با ایشان در حضور مدیرکل اهدا نمود.




نظرات کاربران