در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با برگزاری نخستین جشنواره تاریخ تئاتر شهرستان قرچک

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی قرچک با رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک با بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حضور جمعی از فعالان عرصه نمایش شهرستان برگزار شد و مقرر شد نخستین جشنواره تاریخ تئاتر شهرستان قرچک به زودی برگزار شود.

به گزارش تئاترتهران، در روز  شنبه 6 بهمن ماه جلسه هم اندیشی هنرمندان تئاتر شهرستان قرچک در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.در این جلسه که با حضور امیرعلی بدلی سرپرست گروه روناک و رسول حق شناس سرپرست کارگاه تئاتر حق شناس ، محمد خوشابی سرپرست گروه وستا، میثم رمضانی پیشکسوت تئاتر، رضا نجاری و عباس ابوالفضلی از فعالین عرصه نمایش شهرستان برگزار گردید ابتدا علیرضا ترامشلو رئیس انجمن هنرهای نمایشی قرچک ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و قدردانی از زحمات هنرمندانی که با نبود و فقر امکانات تئاتر شهرستان را رها نکردند و به فعالیت هنری خود می پردازند به شرح برنامه ها و اهداف انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک در ادامه سال 97  و سال 1398 پرداخت.

ترامشلو ضمن انتقاد از عدم وجود زیر ساخت مناسب تئاتر در شهرستان قرچک به فعالیت مستمر هنرمندان عرصه نمایش شهرستان پرداخت و از رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی خواست که پیگیر مطالبات هنرمندان تئاتر شهرستان باشد. او از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر نمایشنامه خوانی جنوب شرق استان تهران(قرچک،ورامین،پاکدشت،پیشوا و ری) به نام «چله عشق» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میزبانی شهرستان قرچک خبر داد و از همه هنرمندان خواست که در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره یاری کنند.

در ادامه هر یک از هنرمندان به طرح نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و ضمن گلایه از مسئولین شهرستان از آنها خواستند که نسبت به ساخت و پیگیری فضاهای فرهنگی و هنری در شهرستان اقدام جدی به‌عمل آورند.

در پایان بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از هنرمندان به خاطر زحمات بی دریغشان در حوزه نمایش، گزارشی از پیگیری های این اداره ارائه داد و با اعلام حمایت از هنرمندان تئاتر به آنها قول داد که به زودی مشکلات هنرمندان شهرستان به پایان خواهد رسید.




نظرات کاربران