در حال بارگذاری ...

فراخوان دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پاکدشت(لبخند) منتشر شد

به گزارش تئاترتهران، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پاکدشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با استعانت از خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری بمنظور بسط، تعمیم و گسترش هنر والای تئاتر و تلطیف فضای اقتصادی حاضر در جامعه و به منظور شادابی و نشاط همه اقشار جامعه با محوریت تئاتر طنز و رویکردی به ادامه اهداف جشنواره نخست طنز پاکدشت، اقدام به برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر پاکدشت ویژه استان تهران می نماید.

 

فراخوان دوازدهمین جشنواره تئاتر پاکدشت(لبخند)

ویژه استان تهران

*شیوه برگزاری (شرایط و ضوابط):

-به دلیل حمایت از نگارش آثار نمایشی جدید و بومی با موضوع جشنواره، نمایشنامه های تازه نگارش شده و بومی در اولویت بازخوانی و ارزیابی قرار می گیرد.

-هر کارگردان می تواند حداکثر 2 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

-درصورت پذیرفته شدن بیش از یک نمایشنامه از یک کارگردان فقط یکی از نمایشنامه های پذیرفته شده (به انتخاب کارگردان) در مرحله بازبینی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

-اسکان گروه ها به عهده دبیرخانه اجرایی می باشد اما هزینه های مربوط به ساخت دکور، دوخت لباس، تبلیغات انحصاری، حمل و نقل گروهها برای حضور در جشنواره و مواردی از این قبیل به عهده گروههای شرکت کننده بوده و دبیرخانه اجرایی جشنواره صرفاً مسئول ارائه خدماتی از قبیل تبلیغات عمومی برای آثار راه یافته به مرحله نهایی و خدمات دیگر در زمان برگزاری مرحله نهایی جشنواره می باشد.

-12 اثر به مرحله نهایی راه می یابد، به گروه های راه یافته به مرحله نهایی تا سقف 000/000/30 ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد.

-به برگزیدگان در زمینه های نمایشنامه نویسی(اول تا سوم)، کارگردانی(اول تا سوم)، بازیگری به تفکیک زن و مرد(اول تا سوم)، طراحی صحنه، طراحی لباس، ساخت موسیقی، پوسترو بروشور، گریم و نور جوایز اهداء خواهد شد.

-یک نمایش برگزیده به جشنواره استانی معرفی می گردد.

 

*مدارک موردنیاز:

-مجوز نویسنده، دو قطعه عکس 4*3 کارگردان و برای آثاری که درخواست بازبینی بصورت فیلم دارند ارسال 3 نسخه دی وی دی اثر به همراه تکمیل فرم درخواست حضور در جشنواره الزامی است. عدم ارسال کامل مدارک موجب حذف اثر خواهد شد.

 

*روزشمار جشنواره:

دبیرخانه جشنواره از تاریخ 20 بهمن 1397 دایر خواهد  شد.

-ارسال فراخوان: 25 بهمن 1397

-مهلت زمان ارسال فرم درخواست به دبیرخانه: 30 اردیبهشت ماه 139

-زمان بازبینی نمایش ها: 18 الی 23 خرداد ماه 1398

بازبینی آثار بصورت زنده و فیلم می باشد و بنا به انتخاب گروهها مشخص می گردد. هر گروهی که درخواست بازبینی بصورت فیلم دارد می بایست تا تاریخ 10 خرداد 1398 فیلم اثر خود را در 3 نسخه دی وی دی به دبیرخانه ارسال نماید.

 

-زمان اعلام نتایج منتخبین حضور در مرحله نهایی جشنواره: 25 خرداد ماه 1398

-زمان برگزاری مرحله نهایی: 13 الی 16 تیرماه 1398

-آئین اختتامیه: 18 تیرماه 1398

*آدرس دبیرخانه جشنواره:

استان تهران- شهرستان پاکدشت- خیابان شهید مطهری نبش سرای شهریار(کانال ترک آباد)پاساژ ایرانیان .طبقه چهارم واحد 1

*تلفن های تماس: 36018469-021 ،1-09193001988-09106629036

 




نظرات کاربران