در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای عموم اردیبهشت ماه نمایش های شهرستان های استان تهران منتشر شد

به گزارش تئاتر تهران، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در جهت حمایت از تولید  و اجرای مداوم آثار نمایشی شهرستان های استان تهران ،جدول اجراهای عموم نمایش های شهرستان های استان تهران دراردیبهشت ماه 98 را منتشر کرد.

در این پوستر که با شعار« در کنار تمام مشغله های روزمره (#تئاترببینیم)» منتشر شده است به معرفی 8 اثری خواهد پرداخت که در شهرستان‌های استان تهران (،قرچک، اسلامشهر،ورامین، پاکدشت، فیروزکوه، شهریار، قدس)  در اردیبهشت ماه سال جاری به اجرای نمایش می پردازند.

نمایش «شهرگربه ها» به کارگردانی مصطفی بیات 10 الی 31 اردیبهشت درشهرستان قدس, نمایش «نفتینه بانو و نسوان طهران به کارگردانی ملیکا وطن دوست از 3 الی 9 اردیبهشت و نمایش «خروس زری، پیرهن پری» به کارگردانی محمدحسین بروجردی 10 الی 27 اردیبهشت در شهرستان ورامین، نمایش «برکه آبی» به کارگردانی علیرضا ترامشلو 2 الی 12 اردیبهشت در شهرستان قرچک، نمایش «سعادت لرزان مردان تیره روز» به کارگردانی مجید قربانی 24 فروردین تا 1 اردیبهشت و نمایش«دنیای رنگی رنگی» به کارگردانی هوشیار عادلخانی از 4 الی 11 اردیبهشت در شهرری، نمایش« قصه بخت» به کارگردانی معصومه پاسیار 2 الی 17 اردیبهشت و نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی امیرحسین کاظمی 10 الی 31 اردیبهشت در شهرستان اسلامشهر به روی صحنه می روند.

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در سال 98 سیاست حمایت از تولید آثار برای رونق اجراهای عموم مداوم را در تمامی شهرستان های استان تهران را پیگیری می نماید. بر اساس همین طرح از بهمن ماه سال جاری هر ماه یک جدول از اجراهای عموم نمایش های  روی صحنه شهرستان های استان تهران منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران