در حال بارگذاری ...
با استقبال چشمگیر تماشاگران

نخستین روز جشنواره تئاترلبخند پاکدشت برگزار شد

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و همراهی ستاد جشنواره استانی لبخند و با حضور سعید آقاخانی،هومن حاجی عبداللهی و علیرضا استادی و در میان استقبال پر شور علاقه مندان به هنرهای نمایشی،نمایش های روز نخست جشنواره در سالن های تئاتر این شهرستان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاترتهران، بهزاد فراهانی دبیر دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر لبخند ضمن ابراز خرسندی از حضور چشمگیر مردم در سالن های تئاتر شهرستان پاکدشت افزود: در روز نخست نمایشهای شایان به کارگردانی پیمان می آبادی،قصه بخت به کارگردانی معصومه پاسیار و نمایش پیک نیک در میدان جنگ به کارگردانی وحید گودرزی به ترتیب از شهرستان های ورامین،اسلامشهر و شهرستان میزبان با اجراهایی زیبا لبخند را بر لبان مخاطبان جاری کردند و صحنه هایی خاطره انگیز از همت و تلاش هنرمندانه و کاری جمعی به یادگار گذاشتند.

دبیر دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر لبخند از اجرای هنری تبلیغاتی گروه سیلور استار نیز تقدیر کرد که در سطح شهرستان و معابر پر رفت و آمد مردم پاکدشت را به دیدن نمایشهای تئاتر ترغیب کردند و باعث استقبال بیشتر مردم از نمایش های جشنواره شدند که در این مهم زحمات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس امنیت شایسته قدردانیست.

وی افزود : همچنین حضور داوران برجسته و چهره های شاخص در روز نخست جشنواره و مردمی بودن ایشان باعث ایجاد لحظاتی شاد در بین مخاطبان نمایشها شد که با سعه صدر و حوصله میان شرکت کنندگان رفته و در قاب تصویری مشترک لحظاتی سبز را ثبت می کردند.

همچنین بهزاد فراهانی اظهار داشت: در این رویداد هنری و استانی شاهد اجرای نمایشهای تقویت شده و بهتری از روز های بازبینی هستیم که این نشان  می دهد گروه های شرکت کننده در حالی که دو اجرای صحنه ای طبق جدول در یک روز و با فاصله زمانی کمی دارند ،اما با توان بالا و همدلی و کار گروهی خوب رقابتی زیبا را در معرض دید عموم گذاشتند. وی اظهار امیدواری کرد:این مهم ارمغان روزهای خوبی برای تئاتر استان تهران است که با همراهی معاونت هنری سینمایی اداره کل استان تهران و با برگزاری بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر استان تهران بعد از این جشنواره  نیز گامهایی ارزشمند برای هنرهای نمایشی برداشته می شود  و با تداوم این مسیر چراغ انجمن های نمایش پرفروغ تر از گذشته پرتو افشانی کند.

وی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزاختتامیه نیز به عنوان اتفاقی مبارک یاد کرد و افزود: حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهان ایشان و هنرمندان شاخص کشور در اختتامیه دوازدهمین جشنواره استانی تئاترلبخند در شهرستان پاکدشت افتخاری برای جامعه فرهنگ و هنر  می باشد.

دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر شهرستان پاکدشت ویژه استان تهران با عنوان «لبخند» از ۱۷ لغایت ۲۲ تیرماه به دبیری بهزاد فراهانی برگزار می‌شود.




نظرات کاربران