در حال بارگذاری ...

میزبانی شهرستان قدس از نمایش «شکلک» با کارگردانی بهنام زینعلی

نمایش «شکلک» تازه ترین اثر بهنام زینعلی پس از ۸ ماه تمرین در شهر قدس روی صحنه رفت.

به گزارش تئاترتهران،  نمایش «شکلک» تازه ترین اثر بهنام زینعلی پس از حدود هشت ماه تمرین بروی صحنه رفت. این اثر که یک نمایش عاشقانه و کمی کمدی با رگ و ریشهای سیاسی است از نوشته های نغمه ثمینی است که سال گذشته توسط گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه در جشنواره نمایشنامه خوانی چله عشق موفق به کسب سه جایزه شد.
زینعلی که از کارگردانان فعال انجمن هنرهای نمایشی استان تهران است همزمان با رونمایی از پوستر نمایش« شکلک»، پویشی همگانی را با شعار «شکلک من» راه اندازی کرده که در این پویش، مخاطبینی که تمایل دارند به تماشای این اثر بنشینند، پوستر نمایش را در صفحات شخصی خود منتشر و سایرین هم با هشتک #شکلک_من دعوت به پیوستن به این پویش می کنند.

بر اساس این خبر، تاکنون هنرمندان صاحب نامی با انتشار پوستر و اطلاعات این نمایش به این پویش پیوستند که از این میان میتوان به هنرمندانی همچون؛ بهنوش بختیاری، هومن برق نورد، آرش دادگر، مهرداد کوروش نیا، هومن رهنمون، سوسن پرور، مهری آل آقا، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی، هانیه توسلی، ویدا جوان، امیرحسین رستمی، عباس غزالی، علی استادی، مجید صالحی و... نام برد.
نمایش «شکلک » که یکی از تولیدات انجمن هنرهای نمایشی قدس بشمار میرود قرار است در جشنواره استانی تئاتر تهران حضوری پررنگ داشته باشد.

در این اثر نمایشی بهنوش مرادی، امیرنظرعلی، المیرا کچیان و بهنام زینعلی بعنوان بازیگران اصلی و مهسانظرپور، علیرضا نوروزی، علی جعفری، مهشید عباسی و سودا اسدی بعنوان تیم حرکات فیزیکال ایفای نقش میکنند.

همچنین در این اثر دستیارکارگردان و برنامه ریز: المیرا کچیان، مدیران اجرا: عرفان بحری. مدیرصحنه: میلاد پیرزاد . طراح گریم: فرهاد قزلویی عکاس: محمدجواد خلفی
مجریان گریم: مریم ملکی ها و امیرحسین عمادی،  مدیرگیشه و روابط عمومی حنانه غلام خواه و دستیار صحنه: علیرضا منفرد، بعنوان عوامل اجرایی پشت صحنه زینعلی راهمراهی می کنند.
نمایش «شکلک» که از روز شنبه ۲۶مردادماه از ساعت ۲۰ درسالن استاد خمسه واقع در شهرقدس، خیابان کاووسیه (طالقانی) بعد از اداره برق، کوچه هنرمندان، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قدس روی صحنه رفته است تا روز چهارشنبه به  اجرای اخود ادامه خواهد داد.




نظرات کاربران