در حال بارگذاری ...

اثر جدید خشایار پیرعلمی در «خانه موزه استاد عزت الله انتظامی»

تازه‌ترین نمایشنامه خشایار پیرعلمی به کارگردانی خود او در «خانه موزه استاد عزت الله انتظامی» واقع در قیطریه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاترتهران، پیرعلمی که در سال ۲۰۱۵ با نمایشنامه «عنکبوت‌های لعنتی» دربین برترین‌های جشنواره نمایشنامه نویسی drama series (دانشگاه یاله امریکا) قرار گرفت و در سال ۱۳۹۶ توانست جوایز دوم نویسندگی و سوم کارگردانی را در جشنواره تئاتر استان تهران برای نمایش «جنگ کثیف» به خود اختصاص دهد و همچنین جایزه نویسندگی ششمین جشنواره شهر برای نمایشنامه «هویت» را دریافت کند، در خصوص تازه‌ترین اثر خود این گونه می‌گوید: متن این نمایش را در شرایط دشواری شروع به نوشتن کردم، در زمانی که امکان اجرای نمایشی با وجود ماه‌ها تمرین و صرف هزینه‌های انسانی و مالی فراهم نشد؛ اما خوشحالم که آن ساعت‌های گس که به ما گذشت تمام شده و حالا با نمایشی جدید فرصت ارتباط با مخاطبمان را داریم.

وی ادامه داد: خوشحالم در سالنی که نام «استاد عزت الله انتظامی» بر آن است اجرا خواهیم کرد و تمام خاطرات بد ما به فراموشی سپرده خواهد شد.

پیر علمی با تاکید بر اینکه این اثر جدید را چه در بازی‌ها و چه در کارگردانی با نگاه پرچالش سینمای نوآر برای تئاتر کارگردانی کرده گفت: به روی صحنه بردن این تئاتر ریسک بزرگی بود و سعی کردم از نظرات دوستان و مشاوران بزرگوارم قبل از اینکه به اجرا برویم نهایت استفاده را کنم.

این نویسنده، منتقد و کارگردان تئاتر درپایان گفت: بازبینی این نمایش که محصول کارگاه تئاتر ابتکار است با موفقیت انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.




نظرات کاربران