در حال بارگذاری ...

نمایش «نقل سرخ» در شهر قدس به روی صحنه رفت

به گزارش تئاترتهران، نمایش «نقل سرخ» به کارگردانی سیدامیر حسینی و نویسندگی آرش عباسی از ۲۹ شهریور تا ۵ مهرماه ساعت 19 تحت نظارت انجمن هنرهای نمایشی و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در سالن استاد خمسه آن اداره به اجرای عموم گذاشته شده.
این نمایش کاری از گروه تئاتر آکو با بازیگری: سید امیر حسینی،کیوان عقیلی،علی حاجیلو،مهدی براری می باشد و از دیگر عوامل اجرای این اثر میتوان به دستیار یک کارگردان:مبینا اینانلو،دستیار ۲ کارگردان:امید چناقچی،منشی صحنه و عکاس:نساء سعیدی،سرپرست گروه موسیقی و نوازنده تار و دیوان:سیدوصال حسینی،نوازنده دمام:پیمان حضرتی،آواز:دانیال دلداری،نوازنده دف:وهاب حقیقی،نوازنده نی:کلام ندائی،نوازنده تیمپو:رضا حقیقی،طراح لباس:حدیث جعفری،طراح نور:سیدجواد حسینی،افکتور و ساخت تیزر:مهدی سوری،طراح پوستر و بروشور:نوید صالح فکر،عکاس و فیلمبردار:فاطمه قاسمی،عکاس و مدیریت تبلیغات مجازی:هستی کاظمی اشاره کرد.
لازم به ذکر است جلسه نقد و بررسی این نمایش نیز با حضور منتقدین تئاتر استانی مجید قربانی و خشایار پیرعلمی در شب چهارم این اجرا در کنار هنرمندان شهرستان برگزار گردید.
این نمایش تا کنون با استقبال خوب تماشاگران و هنرمندان و فرهیختگان و مسئولین شهری مواجه شده و قرار است پس از اتمام اجرا در شهرستان قدس جهت حضور در جشنواره تئاتر استان تهران آماده بازبینی شود.




نظرات کاربران