در حال بارگذاری ...
با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران

از پوستر جشنواره بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران رونمایی شد

چتر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران زیر باران گروه های نمایشی شهرستان های تهران باز شد.

به گزارش تئاترتهران، ساختمان فرهنگ و هنر میزبان آیین رونمایی از پوستر وجدول بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران بود. این مراسم با حضور  سرکار خانم مهرابی مسئول نظارت و ارزشیابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از هنرمندان و کارگردانان شعب انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های تهران   برگزار شد .

حمیدرضا صفار رئیس انجمن هنرهای هنرهای نمایشی استان تهران و دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان تهران  مراسم رونمایی پوستر را با سخنرانی و خوشامد گویی به گروه های  پذیرفته شده در جشنواره و میهمانان نشست آغاز کرد و در ادامه ابراهیم شریفی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از  تریبون جشنواره تئاتر استان تهران  با گروه های نمایشی سخن گفت . او که تجربه سال گذشته جشنواره تئاتر استان تهران را در بیست سومین دور برگزاری خود نسبتا موفق دانست از گروه های اجرایی دعوت کرد تا در هماهنگی کامل با ستاد اجرایی جشنواره آثار خود را به نمایش بگذارند . شریفی دلیل عملکرد دوره پیشین جشنواره را بیان  دیالوگ و اجرای های نا هماهنگ با شان و جایگاه جشنواره تئاتر دانست که جشنواره امسال از بروز این دست افراد و اعمال پیشگیری خواهد کرد .
مهدی کیهور مسئول تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران نوید و خبر امکان از سرگیری دوباره  برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای را داد که بر مبنای آن گروه های برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران با ورود و پذیرش در جنشواره تئاتر منطقه ای شانس حضور در سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را خواهند داشت .
در پایان نشست نیز با امضای هنرمندان و کارگردانان گروه های نمایشی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران پرده برداری شد .لازم به ذکر است پوستر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران توسط افشین امیری بهقدم طراحی شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران