در حال بارگذاری ...

تقدیر از جانبازان اعصاب و روان فیروزکوه در اجرای نمایش «رکسانا»

«رکسانا» روایتی از جنگ را به همت جمعی از هنرمندان نمایشی استان تهران به روی صحنه برد.در این نمایش هومن رهنمون به عنوان کارگردان هدایت این اثر نمایشی را به عهده داشت.

به گزارش تئاترتهران، پیش از آغاز اجرای نمایش «رکسانا» به درخواست هومن رهنمون کارگردان نمایش و به کوشش مجید ضمیر رضوانی مجری طرح و رئیس انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه زنگ شروع نمایش رکسانا با دستان جانباز عزیز "علیرضا عموزاده" به صدا درآمد و طی مراسمی از دو جانباز اعصاب و روان این شهر علیرضا عموزاده و جواد فخرآور با اهدای هدیه و لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

در متن این لوح تقدیر به قلم محمد صادقی بازیگر و نویسنده خوش ذوق فیروزکوهی آمده است: توجه...توجه...علامتی که هم اکنون می‌شنوید اعلام خطر یا وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که...جنگ هنوز تمام نشده است. مفهوم آن این است که زخم‌های بی‌رحم جنگ هنوز التیام نیافته... . معنی آن این است که جان‌های جانمان هنوز هم اسیرند. پدران، مادران، فرزندان، پهلوانان و شیر زنان این سرزمین که روزی روزگاری با یاد یاران و هم‌رزمان و نام و ناموسشان پا به عرصه جنگ گذاشتند، جنگ را در هم شکسته و تجاوز دشمن به خاک و مام میهن را عقب راندند. دریای طوفانی را یک تنه آغوش کشیدند و حالا حیف که حریف موج ها نمی شوند.
زخم بر جانت می آمد/خم به ابرو هیچوقت، موج را آغوش کشیدی/ پرچم در اهتزاز

اجرای نمایش «سرودهای نوجوانی که رژه رفتن را از رکسانا بیشتر دوست داشت» جمعه ۳ آبان ماه در مجتمع فرهنگی آفرینش فیروزکوه به تمامی جانبازان اعصاب و روان تقدیم شد.




نظرات کاربران