در حال بارگذاری ...

داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند

یست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران به همت انجمن هنرهای نمایشی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دبیری ابراهیم شریفی ٩الی ١٢ آبان  ماه ٩٨  در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تئاترتهران، با اعلام ستاد برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران، فریبا متخصص، آرش دادگر و میثم زندی بعنوان داوران این جشنواره معرفی شدند.

آرش دادگر: کارگردان، بازیگر، دراماتورژ و مدرس دانشگاه، متولد 1352 شیراز، کارشناس بازیگری از دانشکده هنر و معماری 1376، کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس 1382، مدرس کارگردانی و بازیگری، موسس و سرپرست گروه تئاتر کوانتوم، کارگردان نمایش های او، اسب، هملت, اودیسه, بازگشت, شاه لیر, مکبث, آژاکس, کالون و قیام کاستلیون, صبحانه برای ایکاروس، برنده جوایز کارگردان برتر سال ۱۳۸۸ به خاطر نمایش شاه لیر در روز جهانی تئاتر، کارگردان برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش مکبث از سوی کانون ملی منتقدان ایران سال ۱۳۸۴، کارگردان و طراح صحنه برگزیده جشنواره تئاتر فجر برای نمایش هملت سال ۱۳۹۲، تقدیر کارگردانی از جشنواره تئاتر فجر برای نمایش بازگشت افتخار آمیز سال۱۳۹۰، تحسین شده در جشنواره بین المللی شکسپیر گدانسک لهستان برای نمایش هملت ۲۰۱۶، اجرا عموم در کمپانی پیکولو تئاتر جیورجیو استرلر شهر میلان با نمایش هملت۲۰۱۴ و...

میثم زندی: عضو هیات علمی و مدیر گروه رشته هنرهای نمایشی، دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر (1392 - تاکنون)، مدیر گروه رشته هنرهای نمایشی دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر  (1393 – تاکنون)، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران (1394- 1397)، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر (1390- تاکنون)، نویسنده و کارگردان تئاتر- پژوهشگر، مترجم و مولف کتب هنری (1380- تاکنون)، مدیر آموزشگاه تئاتر پیشدادیان نوشهر(1385- تاکنون)، مدیر بنیاد فرهنگی هنری نیما یوشیج مازندران- نوشهر(1389- تاکنون)، عضو انجمن نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران(1386- تاکنون)، دبیر شورای نظارت و ارزشیابی بر تئاتر شهرستان نوشهر(1386- تاکنون)، موسس و سرپرست گروه هنرهای نمایشی مولانا(1378- تاکنون)

فریبا متخصص: (زاده 1 مرداد 1340 در بروجرد) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سریال شهرزاد ایفای نقش کرده است وی همچنین در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلر فعالیت می کند فریبا متخصص در 1 مرداد ماه سال 1340 در بروجرد متولد شد. کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز نمود و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت. وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد. شنگول و منگول، شب زمستانی، سیب سرخ حوا و ماه پیشونی از جمله آثار او در سینما هستند.

رادیو : از سال 68 هم وارد رادیو شده و در بخش اداره کل نمایش صدا استخدام شدم. وی بازیگر حرفه ای رادیو است و علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون، تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است

تئاتر: از سال 1360 کار خود را در زمینه تئاتر آغاز کردم من عاشق تئاتر هستم و در گذشته و در بین سال های 60 تا 75 فعالیتم در تئاتر خیلی چشمگیر بود ولی الان به دلیل مشغله کاری، کمتر تئاتر کار میکنم ولی باید بگویم رشد کیفی که سینما در سالهای اخیر داشته تئاتر نداشته است.

همچنین ایشان در چند مجموعه تلویزونی و فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

یست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران به همت انجمن هنرهای نمایشی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دبیری ابراهیم شریفی ٩الی ١٢ آبان  ماه ٩٨  در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران