در حال بارگذاری ...
با اعلام کانون نویسندگان منتقدان انجمن هنرهای نمایشی تهران

منتقدان آثار بیست و چهارمین جشنواره تئاتراستان تهران معرفی شدند

۴ شماره ویژه نامه تهران نقد ویژه جشنواره استانی تهران منتشر می‌شود.

به گزارش تئاترتهران، کانون نویسندگان و منتقدان استان تهران در نظر دارد به منظور رشد کمی و کیفی نقد مکتوب در تئاتر استان، 4 شماره ویژه نامه تهران نقد را در روزهای برگزاری جشنواره استانی با محوریت نقد مکتوب آثار راه یافته منتشر نماید.

خشایار پیرعلمی مدیر کانون نویسندگان و منتقدین ضمن اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد که در سال آینده جایزه متن و اثر برتر سال استان محدود به آثار راه یافته به جشنواره نشود و کانون بتواند با رصد تمام آثار اجرا شده در شهرستان‌های استان تهران نگاه جامع تری به تئاتر استان داشته باشد.

وی اضافه کرد : محمد داداشزاده دیمان، مونا نصرتی حسینی، رسول حق شناس و علیرضا رجبی از نویسندگان و و فعالان تئاتر استان به عنوان منتقدان افتخاری، کانون را در این جشنواره یاری خواهند کرد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران نهم لغایت سیزدهم آبان ماه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به میزبانی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار خواهد شد

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار خواهد شد

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در خرداد 1403 برگزار خواهد شد و هنرمندان 16 شهرستان استان، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، می‌توانند در آن شرکت کنند.

|

نظرات کاربران