در حال بارگذاری ...
آرش فلاحت پیشه:

جشنواره استانی کار گروهی را رونق می‌دهد

آرش فلاحت پیشه در گفت و گو با تئاترتهران: جشنواره تئاتر استان تهران فضای انحصاری نمایش را می شکند و کار گروهی را تقویت می کند .

تئاترتهران، آرش فلاحت پیشه در نخستین تجربه حضور خود با نمایش«پنهان خانه پنج در» نوشته حسین کیانی در جشنواره تئاتر استان تهران در جایگاه کارگردان با نمایشی کارگاهی از انجمن هنرهای نمایشی شمیرانات به این جشنواره راه پیدا کرده است.

انگیزه او از حضور در جشنواره بیست و چهارم  به چالش کشیدن توان ذهنی و بدنی  بازیگران خود در رویایی با نمایش ایرانی است .آرش فلاحت پیشه معتقد است جشنواره تئاتر استان تهران بهترین فرصت برای بازتاب توان گروه های نمایش شهرستانی است که فرصت حضور در سالن های تئاتر تهران در اختیارشان نیست .همچنین این جشنواره به گروه های نمایشی این امکان را می دهد تا ظرفیت کار گروهی خود ره محک بزنند .
چرا که حضور در جشنواره تئاتر استان تهران پیش از رقابت با گروه های دیگر،  به چالش کشیده شدن توان گروهی است که بر ارائه اجرا نیز اثر گذر است .

آرش فلاحت پیشه در نخستین روز  جشنواره تئاتر استان تهران با نمایش "پنهان خانه پنج در " در برابر هیئت داوران جشنواره به  صحنه می‌رود .




نظرات کاربران