در حال بارگذاری ...
با محوریت فضای مجازی و بازی های فکری

«هوشی لند» در قرچک به صحنه می‌رود

نمایش شاد و موزیکال«هوشی لند» به کارگردانی علیرضا ترامشلو برای نخستین بار با موضوع بازی های فکری و فضای مجازی در شهرستان قرچک به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش تئاترتهران، نمایش شاد و موزیکال «هوشی لند» به نویسندگی مونا نصرتی حسینی و کارگردانی علیرضا ترامشلو و تهیه کنندگی حبیب علیپور با سرمایه گزاری ابوالفضل کریمی فر(هوش برتر و هوشی لند) با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت فرمانداری و اداره تعاون و رفاه اجتماعی، اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برای نخستین بار در کشور با موضوع فضای مجازی و بازیهای فکری به روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش سامان قلیچ خانی، رضا نجاری، نیلوفرکوشامهر، رضا همتی، احمد حامدی، الهه موچانی، مریم کمالی و امیر برقی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دیگر عوامل عبارتند از، دستیار کارگردان و برنامه ریز:مونانصرتی حسینی. منشی: محمدمقدم نژاد ، روابط عمومی:شاهین حق بین یوسفی . طراح گریم :ثمین سالک. مجریان گریم:محمدمسیبی ،الهه رضاوندی ،شاهین پورحسین. طراح لباس: گروه نخ ریسه (طراح:مونا نصرتی حسینی،اجرا:حسین پناهی،اشکان پناهی،جامه دار:سحرجویا ،الهام فردوسی). آهنگساز وطراح موسیقی :رضاپورعلوی. پیانو،خواننده و آهنگساز:رضاپورعلوی. ضبط:استودیو فام. میکس،مسترینگ:امیرتهرانی. گیتار الکتریک و اسپنایش:امیرتهرانی. پرکاشن:سهراب پورچی. ترانه سرا:ابوالفضل کریمی فر . ترانه پیروزی قلعه:سمانه محمدنژاد. طراح پوستر و بنر و بیلبورد : امیر علیزاده. نورپرداز: بهنام مهدوی . صدابردار :رضا شمس آباد. ساخت تیزر و عکاس و فیلمبردار: رحیم علیپور و استودیو سایه. طراح و اجرای افکت : بهروز صادقی.

نمایش«هوشی لند» یک نمایش تخصصی درباره بازی های فکری و چالش فضای مجازی و آثار آن در جامعه و با پرداختن به مشکلات این حوزه در بین کودکان و نوجوانان است و اینکه همگان می توانند با مراجعه به بازیهای فکری بخشی از اوقات فراغت خود را در جهت رشد ذهنی و روحی و روانی خود پر نمایند،تولید و اجرا می گردد.

نمایش شاد و موزیکال«هوشی لند» در تاریخ های 29 و 30 آذر ماه و 1 دی ماه در سانس های صبح و عصر در ورزشگاه شهید ملاآقایی شهرستان قرچک میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران