در حال بارگذاری ...
در شب یلدا

جشن پایان دوره آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار قرچک برگزار شد

به گزارش تئاتر تهران، در بلندترین شب سال آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار در پلاتوی کارنامه سینمای شهرستان قرچک نخستین جشن پایان دوره هنرجویان خود را برگزار کرد.

علیرضا ترامشلو مدیرآموزشگاه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک در همین رابطه گفت: آموزشگاه اوینار نخستین تنها آموزشگاه هنرهای نمایشی شهرستان است که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارد و این مجوز را در اردیبهشت ماه سال جاری اخذ نموده و فعالیت رسمی خود را از ابتدای تیرماه سال جاری با برگزار کلاس بازیگری مقدماتی آغاز نمود و هنرجویان نخستین دوره در مهرماه سال جاری پس از برگزار آزمون تئوری و عملی موفق به اخذ مدرک خود در دوره مقدماتی شدند. با تصمیم آموزشگاه برگزاری جشن پایان دوره هنرجویان مصادف با جشن یلدا شد و فارغ الحصیلان دوره مقدمانی مدارک خود را در این جشن تحویل گرفتند.

علیرضا ترامشلو مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی شهرستان  قرچک فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرو معماری و عضو دو دوره هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و مدرس بازیگری و کارگردانی است که 24 سال سابقه حضور در حوزه تئاتر و تلویزون و سینما را دارد.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران