در حال بارگذاری ...
با حکم حمیدرضا صفار

محمدحسین ستوده فلاح رئیس انجمن هنرهای نمایشی پاکدشت شد

به گزارش تئاترتهران، جلسه معارفه  رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پاکدشت با حضور حمیدرضا صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و علیرضا ترامشلو عضو هیئت رئیسه انجمن در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و حضور جمعی از هنرمندان تئاتر این شهرستان  برگزار شد.

بر اساس این گزارش ،حمید صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات علیرضا رحیم دل در دوران تصدی  انجمن نمایش شهرستان پاکدشت، حکم محمد حسین ستوده فلاح  را  بعنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پاکدشت اعطا کرد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با حضور محمد حسین ستوده فلاح که خود از فعالان  عرصه نمایشی در این شهرستان می باشد، حمایتهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت  و همکاری اعضای انجمن نمایش، این شهرستان بتوانند بیش از پیش در این عرصه فعالیت کند و اتفاقات و رویدادهای موثری را رقم بزند.

در ادامه حمید محسن وند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت نیز از تلاش های علیرضا رحیم دل که از بنیان گذاران انجمن نمایش در این شهرستان بوده تقدیر و تشکر کرد و گفت: برگزاری جشنواره تئاتر لبخند که در خردادماه در این شهرستان بر گزار گردید با همدلی و وفاق بین اعضای انجمن و همچنین ارتباط خوب آنها با مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق افتاد.

وی همچنین افزود: مجموعه این اداره مانند گذشته در کنار اعضای این  انجمن بوده و از هرگونه حمایت و پشتیبانی در راستای اهداف و برنامه های آنها دریغ نخواهد کرد.

در پایان نیز محمد حسین ستوده فلاح ضمن قدردادنی از زحمات علیرضا رحمیدل از همه فعالان نمایشی؛ پیشکسوتان و اعضا انجمن نمایش این شهرستان درخواست کرد که به مانند همیشه حامی انجمن نمایش باشند.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران