در حال بارگذاری ...

اثری از علیرضا تاجیک جایزه بهترین اثر جشنواره استانی تئاتر ولایت را کسب کرد

به گزارش تئاترتهران، اثری از علیرضا تاجیک جایزه بهترین اثر جشنواره استانی تئاتر ولایت را کسب کرد. نمایش« انسانم آرزوست » به نوشته و کارگردانی علیرضا تاجیک که در بخش مسابقه جشنواره بروی صحنه رفته بود رتبه بهترین اثر جشنواره را از آن خود کرد.
نمایش « انسانم آرزوست »که به سفارش معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) تهران و کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) پیشوا تولید شده بود پس از موفقیت در مرحله منطقه ای به بخش استانی جشنواره راه یافت و روز یکشنبه 27 بهمن ماه 98 در مرحله مسابقه استانی در مرکز اداره ارشاد کل استان تهران بروی صحنه رفت.داوران این بخش سیروس همتی و مرتضی زیوری از بازیگران مطرح تئاتر ، سینما و تلویزیون بودند.
این نمایش اثری است مبتنی بر فرم و حرکت که رویکردی سیاسی _اجتماعی دارد و با هفت بازیگر تولید شده بود در اختتامیه جشنواره استانی تئاتر ولایت موفق شد برنده دیپلم افتخار و تندیس بهترین اثر کارگردانی جشنواره باشد.
لازم به ذکر است که اختتامیه این جشنواره بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو و نتایج جشنواره به صورت ابلاغیه به شرکت کنندگان رسید.
 در این نمایش سامان پولادوند ، یاسین تاجیک ، محمدحسین علیکایی ، فرزاد چراغی ، فردین چراغی ، مهدی بوجاری ، امیرحسین کیانی به ایفای نقش میپردازند.




مطالب مرتبط

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

کارگردان نمایش خیابانی «اپی لپسی» از شهرستان ورامین که در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران (مشهد)، به عنوان اثر برگزیده شناخته شد، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این گروه بتوانند در جشنواره تئاتر فجر هم موفق ظاهر شوند.

|

نظرات کاربران