در حال بارگذاری ...

گزارش جشنواره مجازی نمایشی بدور از کرونا شهرستان قدس منتشر شد

به گزارش تئاترتهران، بر اثر گسترش ویروس کرونا در کشورمان و طبق تاکید دولت و وزارت بهداشت به امر در خانه بمانیم و ایجاد شادی و هیجان در خانه های مردم عزیز کشورمان،انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری انجمن نمایش شهرستان قدس و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و همچنین شهرستان قدس،اقدام به برگزاری جشنواره مجازی #خانه_بدور_از_کرونا در دوبخش استندآپ کمدی و (نقالی،نوروزخوانی،شاهنامه خوانی)نمود.

فراخوان این جشنواره از ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹در فضای مجازی میان هنرمندان و انجمن های نمایشی استان ها و شهرستان ها و همچنین برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ارسال و منتشر گردید.

که تا مهلت ذکر برای ارسال آثار حدود ۱۰۰ اثر از نقاط مختلف کشور (زاهدان،اهواز،اردبیل،قم،اصفهان،بندرعباس،گیلان،کرمانشاه،تهران،همدان،کهگیلویه و بویر احمد و...)به دبیرخانه ارائه گردید.
که طبق جدول زمانبندی جشنواره در هر روز،اثر تایید شده از سوی دبیرخانه شامل یک اثر نقالی و استندآپ کمدی بر روی صفحه اینستاگرامی جشنواره با نام teatreqods @ بارگزاری میگردد.
در دوبخش آثار برگزیده میگردند ،یک بخش داوری آثار هستند که داوران محترم ۳اثر برتر را از میان آثار تایید شده از سوی دبیرخانه بر می گزینند.

در دومین بخش،اثر برتر با رای مردمی مناخب میگردد و این اتفاق نشان دهنده ارزشگذاری به شعور مخاطبان می باشد تا هنرمند برتر خود را انتخاب نمایند.
این جشنواره تا انتهای فروردین ماه ادامه دارد و نتایج آن در دهه اول اردیبهشت ماه اعلام میگردد.




نظرات کاربران