در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره

اعضای هیئت انتخاب نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» معرفی شدند

میرنادر مظلومی، حمیدرضا فکرت و الهام فقانی هیئت انتخاب نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» شدند.

به گزارش ایران تئاتر از تهران، با اعلام دبیرخانه ، اسامی اعضای هیئت انتخاب نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» اعلام شد.

میرنادر مظلومی بازیگر تئاتر و تلویزیون و گوینده هنرهای نمایشی، علیرضا زرگوشیان نویسنده، بازیگر ، کارگردان و مدرس تئاتر در بخش نمایش طنز و شقایق فتحی نویسنده، کارگردان ، بازیگر  و مدرس تئاتر ، الهام فقانی بازیگر و کارگردان نمایش و مدیر و موسس موسسه نقش نقره ای خیال در بخش نمایش عروسکی و حمیدرضا فکرت بازیگر تئاتر ، بیتا محمودی نویسنده، پژوهشگر ،منتقد و  کارگردان تئاتر در بخش نمایش خلاق مسئولیت هیئت انتخاب آثار نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» را برعهده دارند.

حسن پورگل محمدی دبیر جشنواره در طی احکامی جداگانه، امیر فراهانی، افشین جلالی جعفری و ابوفیاض حیدری را به ترتیب به عنوان مدیر اجرایی، دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» منصوب کرد. جدول ۳۰ فیلم برگزیده هیئت انتخاب نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» هم در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۰  منتشر می شود.

 نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» به دبیری حسن پورگل محمدی که قرار بود در تاریخ ۲۰ فروردین مهلت ارسال آثار باشد به علت استقبال هم وطنان ایرانی در داخل کشور و خارج از ایران تا پایان فروردین ماه تمدید شد و نتایج نهایی و اختتامیه در شب میلاد آقا امام حسن مجتبی در ماه مبارک رمضان برگزار و اعلام می شود، دبیر جشنواره بیان کرد به دلیل رفاه و بهداشت حال شرکت‌کنندگان به علت ویروس کوویید ۱۹ ( کرونا) اختتامیه بصورت مجازی در تاریخ جمعه ۱۳۹۹/۲/۱۹ شب میلاد آقا امام حسن مجتبی بصورت زنده ( لایو آنلاین) در پیج اینستاگرام آموزشگاه هنرهای نمایشی دراما @academydramaart  به کار خود پایان خواهد داد؛ بدین ترتیب، اختتامیه جشنواره به آدرس تهران، پیشوا،میدان نماز،جنب مسجد امام خمینی، آکادمی تئاتر پیشوا انجام می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، حضور فیزیکی مهمانان، علاقه مندان و شرکت کنندگان جشنواره در محل برگزاری اختتامیه واجب و الزامی نیست و برای ایمنی و سلامت خود بهتر است بصورت مجازی  علاقه‌مندان و تئاتردوستان شرکت نمایند و یا با شماره ۰۹۱۹۲۵۹۲۴۸۸  نسبت به حضور در مراسم اقدام کنند .
جوایز ،لوح تقدیر و تندیس جشنواره شرکت کنندگان که در استان تهران حضور ندارند بصورت پست پیشتاز ارسال می شود.




نظرات کاربران