در حال بارگذاری ...

«رکسانا» به صورت آنلاین به خانه‌های دوستداران تئاتر می‌آید

نمایش«سرودهای نوجوانی که رژه رفتن را از رکسانا بیشتر دوست داشت» که از جدید ترین نوشته ها ی علیرضا کوشک جلالی است و برای نخستین بار در پاییز سال گذشته به کارگردانی هومن رهنمون روی صحنه آمد ، بزودی  به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

به گزارش تئاترتهران،  نمایش «سرودهای نوجوانی که رژه رفتن را از رکسانا بیشتر دوست داشت» از بین مجموعه آثار اجرا شده در بیست وچهارمین جشنواره تئاتر استان تهران اولین اثری است که در فضای مجازی در اختیار تماشاگران قرار خواهد گرفت.«رکسانا»  که یکی از موفق ترین آثار این جشنواره بود با5 جایزه از این جشنواره به خانه رفت .

* جایزه و لوح سپاس اثر برگزیده از نگاه کانون نویسندگان و منتقدین.

*جایزه اول در بخش موسیقی.

*  جایزه دوم بازیگری زن.

*جایزه دوم بازیگری مرد.

 *جایزه سوم کارگردانی.

همچنین این اثر  به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد  اما در پی تعطیلی های اخیر مربوط به ویروس "کوئید ۱۹" موضوع اجرای عمومی این نمایش معوق شد .

امکان تماشای آنلاین از یکسو برای علاقمندان  تئاتر و دنبال کنندگان آثار گروه تئاتر چکاوک خبری خوب محسوب می‌شود و از سوی دیگر برای گروه اجرایی هم که شانس دیده شدن را از دست داده بودند اتفاق ویژه ای است.

علاقمندان می‌توانند نمایش« سرودهای نوجوانی که رژه رفتن را از رکسانا بیشتر دوست داشت» را در سایت " نمایش نت" به تماشا بنشینند.

تاریخ دقیق پخش این نمایش متعاقبا در خبرهای بعدی و در فضای مجازی اعلام خواهد شد.




نظرات کاربران (1)