در حال بارگذاری ...
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

اختتامیه جشنواره مجازی خلاقیت به وقت کرونا برگزار شد

تقدیر از منتخبین نخستین جشنواره مجازی نمایشی (خلاقیت به وقت کرونا) باحضور برخی از منتخبین با رعایت پرتکل‌های بهداشتی در شهرستان قرچک برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از تهران، مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره مجازی نمایشی " خلاقیت به وقت کرونا " با حضور محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک برگزار شد.

برزگر گفت: مراحل داوری نخستین جشنواره مجازی نمایشی"خلاقیت به وقت کرونا" توسط علی خودسیانی، محمد جواد قبادپور و علیرضا ترامشلو به عنوان داوران جشنواره از بین  168 اثر راه یافته و از 14 استان کشور انجام شد.

در این مراسم که بدون تماشاگر و فقط با حضور منتخبین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گرفت از همکاری مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و شهرستان قرچک، مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینارکارنامه سینما، مسئول کانون بسیج هنرمندان و مدیرمجتمع تعمیرات خودروی سلگی به عنوان حامی فرهنگی در برگزاری مراحل جشنواره، توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک تقدیر شد.

جشنواره " خلاقیت به وقت کرونا "با هدف ترغیب خانواده ها به ماندن در خانه به عنوان امن ترین مکان و تحقق پویش سراسری درخانه بمانیم و کمک به بروز خلاقیت‌های خانواده های حاضر در قرنطینه خانگی و سپری کردن اوقاتی فرهنگی و هنری برگزار شد. 

نخستین جشنواره مجازی نمایشی " خلاقیت به وقت کرونا "  در چهاربخش نمایشی، نمایش عروسکی ، استندآپ کمدی و دابسمش برگزار شد.

 

 




نظرات کاربران