در حال بارگذاری ...
دبیر بیست وپنجمین جشنواره تئاتراستان تهران مطرح کرد:

پردیس تئاتر تهران میزبانی خوب برای جشنواره‌ها

مجموعه پردیس تئاتر تهران با داشتن امکانات مناسب و سالن های مختلف پتانسیل این را دارد که به عنوان محلی برای برگزاری جشنواره های بین المللی تئاتر فجر انتخاب شود.

به گزارش تئاترتهران، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران ۲۲ تا ۲۸ آذر در سالن های مجموعه  پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
میثم مرادی دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران با اشاره به میزبانی مجموعه پردیس تئاتر تهران اظهار داشت: جشنواره تئاتر استان تهران سومین سالی ست که در مجموعه پردیس تئاتر تهران برگزار می شود و دبیر خانه و ستاد برگزاری این جشنواره  بابت میزبانی خوب این مجموعه مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می کند. 
مرادی در ادامه افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در حالی این رویداد فرهنگی هنری را در مجموعه پردیس تئاتر تهران برگزار کرد که سالهای قبل نیز با توجه به میزبانی خوب پردیس تئاتر تهران و وجود امکانات بالقوه و مناسب و مهیای تئاتر و همچنین تجربه دو دوره برگزاری خوب جشنواره در این مجموعه؛ مقرر شد تا این دوره نیز در پردیس تئاتر برگزار شود. 
دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران با اشاره به همکاری پردیس تئاتر تهران گفت: مجموعه پردیس تئاتر تهران با داشتن امکانات مناسب و سالن های مختلف پتانسیل این را دارد که به عنوان محلی برای برگزاری جشنواره های بین المللی تئاتر فجر انتخاب شود.
مرادی در ادامه افزود: جای خرسندی دارد که در دوران کرونا فعالیت های نمایشی در این مجموعه همچنان ادامه دارد.
در خاتمه میثم مرادی اظهار داشت: وجود مجموعه نمایشی در شرق تهران می تواند از بعد فرهنگی برای اهالی  تهران بزرگ بسیار کارآمد و موثر باشد؛ موضوعی که در شیوه مدیریت مجموعه مشاهده می شود.
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مجموعه  پردیس تئاتر تهران با حضور ۱۲ گروه در بخش مسابقه صحنه ای و بیست و یک متن نمایشی در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی از ۲۲ تا ۲۸ آذر ۱۳۹۹ برگزار و منتخبین در آیین اختتامیه که عصر جمعه ۲۸ آذر در سالن اصلی مجموعه برگزار گردید ؛ جوایز خود را دریافت کردند.




نظرات کاربران