در حال بارگذاری ...
حمیدرضاصفار رییس انجمن نمایش استان تهران خبر داد:

با ایجاد فضای آموزشی مناسب در آینده شاهد ظهور استعدادهای خوب هستیم

ظرفیت تئاتر استان تهران در نشست روسای شعب و مدیران آموزشگاه های استان تهران بررسی می گردد

به گزارش تئاترتهران، حمید صفار رئیس  انجمن  هنرهای نمایشی گفت:نشست روسای شعب و مدیران آموزشگاههای استان با هدف همکاری های آموزشی شهرستانهای استان در حوزه آموزش و تولید اثر و همچنین برگزاری نخستین حشنواره نهال با محوریت تولیدات پایان دوره آموزشی آموزشگاههای آزاد هنری دوشنبه سیزده بهمن به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در سالن فرهنگسرای این شهرستان برگزار میشود.
حمیدرضاصفار رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با اشاره به جلسه مشترک روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی و آموزشگاههای آزاد هنری گفت: موضوع آموزش به دلیل اهمیت علمی و عملی آن برای هنرجویان و اینکه در هر شهرستان بتوانیم از پتانسیل و امکانات آموزشگاهها و انجمن نمایش بهترین بهره را در ارائه خدمات به هنرآموزان داشته باشیم؛ تصمیم گرفته شد تا طی یک جلسه مشورتی اقداماتی که میتواند ایجاد همکاری و تعامل بین انجمن و آموزشگاهها برقرار کند را به شور بگذاریم.
وی در ادامه افزود: با ایجاد اینگونه همکاری ها قطعا هر دو طرف از امکانات و نیروی متخصص یکدیگر می توانند بهره مند شده تا سطح آموزش در شهرستانها ارتقا بیشتری پیدا کند.
رییس انجمن هنرهای نمایشی با اشاره به لزوم آموزش در شهرستانها گفت: با ایجاد فضای آموزشی مناسب قطعا در آینده شاهد ظهور استعدادهای خوب و کارآمدی در شهرستانها خواهیم بود که آینده تئاتر آن شهرستان را تامین خواهند کرد. چرا که باید در تقویت نسل آیندا باشیم چرا که بزودی سکان انجمن باید در دست جوانترها بی افتد.
صفار در خصوص برگزاری جشنواره نهال نیز اعلام کرد: تمامی آموزشگاههای هنری در شهرستانها در پایان دوره آموزشی خودشان نمایشی را به جهت اجرای عمومی آماده میکنند. در همین راستا به پیشنهاد آموزشگاه سووشون شهرستان پاکدشت و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت قرارشد این تولیدات در قالب یک جشنواره اجرا و هنرجویان سایر شهرستانها بتوانند اجراهای همدیگر را ببینند و در همین خصوص قطعا رابطه های کاری و همکاری های خوبی را در حوزه تولید اثر نمایشی خواهیم بود




نظرات کاربران