در حال بارگذاری ...
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

جشنواره مونولوگ خوانی بانوان شهرستان قدس برگزار شد

باحضور داوران و جمعی از هنرمندان و با رعایت پرتکل های بهداشتی، جشنواره مونولوگ خوانی بانوان شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش تئاتر تهران، جشنواره مونولوگ خوانی بانوان به مناسبت میلاد دختر نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قدس و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس طبق کارشناسی‌های صورت گرفته با اجرای هشت اثر در تالار استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور علاقه‌مندان به هنر فاخر تئاتر و  با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارزیابی  هیئت داوران متشکل از سمیه بیرامی، علیرضا رجبی و سید جواد حسینی که از هنرمندان پیشکسوت این شهرستان است برگزار شد.

دبیر اجرایی این جشنواره رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان، سید امیر حسینی در ابتدا و قبل از شروع برگزاری ارزیابی‌ها، برای حضار از اهداف این جشنواره صحبت کرد و و در ادامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس غلامرضا آبکار چند کلامی را در خصوص جایگاه والای زن و همینطور فعالیت گسترده انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ارائه بیان کرد.

 در پایان هر اجرا داوران جشنواره به صورت مشاوره، هنرمندان شرکت کننده در این رویداد را راهنمایی و نقاط مثبت و ضعف بازیگری آنان را گوشزد کردند تا با قدرت هرچه بالاتر در مسیر رشد هنری خود حرکت کنند.
مراسم اختتامیه این جشنواره و اهدای جوایز روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ساعت ۱۷ در تالار استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس برگزار می‌شود.




نظرات کاربران