در حال بارگذاری ...
در تالار استاد خمسه

آئین اختتامیه جشنواره مونولوگ خوانی بانوان قدس برگزار شد

اختتامیه جشنواره مونولوگ خوانی بانوان شهرستان قدس در تاریخ ۲۰ بهمن ۹۹ در تالار استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از تهران، اختتامیه جشنواره مونولوگ خوانی بانوان شهرستان قدس در تاریخ ۲۰ بهمن ۹۹ در تالار استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این اختتامیه که با حضور هنرمندان و فرهیختگان و مسئولان استانی و شهرستانی همراه شد، در ابتدای مراسم بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم همچنین پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران مجری برنامه ضمن خیر مقدم گفتن به میهمانان از مسئولین محترم حوزه فرهنگ:  غلامرضا آبکار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس و همچنین دبیر جشنواره، حمیدرضا صفار رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، ابوطالب آذربرا رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قدس و سید امیر حسینی رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قدس دعوت به سخنرانی در این برنامه کرد

از دیگر مهمانان این برنامه محمد رضا حسینی بازیگر نویسنده و کارگردان تئاتر وسینما،  محمد خوشابی مدیر کانون انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، منصور نوبخت و  سجاد یزدانی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر شهرستان قدس بودند.

 علیرضا رجبی به عنوان نماینده ، بیانیه هیئت داوران جشنواره مونولوگ خوانی بانوان شهرستان قدس که متشکل از سمیه بیرامی و  سید جواد حسینی بودند، در حضور مهمانان های برنامه و شرکت کنندگان این جشنواره قرائت کرد.

 در پایان به نفرات برگزیده این جشنواره که شامل اسامی زیر است لوح تقدیر و جایزه نقدی به همراه یک بسته فرهنگی میباشد اهدا گردید:

نفر اول : لاله قربانپور
نفر دوم: مهدیه رام رودی
نفر سوم: هدیه دهقانپور
تقدیز: سارا بیات




نظرات کاربران