در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش《خاله سوسکه》در بومهن

به گزارش تئاترتهران،گروه نمایش رسپینا نمایش "خاله سوسکه" ویژه  کودکان و نوجوانان را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی  شهرستان پردیس در بومهن اجرا میکند. این‌ نمایش هرروز از تاریخ ۸اسفند الی ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۹عصر به نویسندگی و کارگردانی  فرناز یوسفی و با بازی فرناز یوسفی، پونه آزادی، امید شریفلو، حمید محسن پور، نیکی سلطان بخش ،سعیده سادات حسینی، عسل زندگانی ،پارسا مرادی ،محمد عرفان محمدی دلیر، مهدی امیری، علی عزیززاده نسب.با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و یک سوم ظرفیت سالن در بومهن  خیابان سپاه،انتهای خیابان ورزش،مجتمع فرهنگی هنری مهر به روی صحنه می رود.
در این نمایش نوازندگان و خوانندگان امیرحسین اطلاعی ،محمدرضا بهرامی نیای،علیرضا بهرامی نیای و خانم فهیمه جلالوند به عنوان عکاس و نهال حق شناس بعنوان گریمور دراین اثر حضور داشتند.




مطالب مرتبط

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران، شهرستان پردیس بخش زیادی از جوایز را از آن خویش کرد و هر دو نماینده خود را به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر‌ فجر خواهد دید.

|

نظرات کاربران