در حال بارگذاری ...
با تدریس مژگان ترانه

دوره آموزش بازیگری در شهرستان قرچک برگزار می‌شود

بازیگر باتجربه تئاتر،تلویزیون و سینما در شهرستان قرچک کلاس آموزش بازیگری برگزار میکند.۹

به گزارش تئاترتهران، مژگان ترانه بازیگر با تجربه تئاتر،تلویزیون و سینما در آموزشگاه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک دوره های تخصصی بازیگری برگزار می کند.

مژگان ترانه متولد ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۵ تهران بازیگر و کارگردان ایرانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی نمایش تلویزیونی از مرکز آموزش باغ فردوس وزارت ارشاد میباشد.

وی از سنین نوجوانی علاقه وافری به بازیگری داشت.فعالیت بازیگری را از دوران مدرسه  شروع و به صورت تخصصی در تئاتر انجام داده و بعد از ورود به دانشکده‌ی فیلمسازی “باغ فردوس” که اکنون “موزه سینما” نام گرفته است با ساخت فیلم اول کوتاه خود به نام: «دستی که گهواره را تکان میدهد» و فیلم دوم به نام: «سیاه»، فیلم سوم به نام: « قرمز»، فیلم چهارم به نام : «سفید» و فیلم پنجم که یک نود دقیقه ای مستند به نام: «نوری از درون » است، عرصه کارگردانی را نیز آزموده است. اولین تجربه حضورش در تلویزیون به آیتمی در مجموعه ساخت خوش در مقابل ارژنگ امیرفضلی و مهران مدیری باز می گردد.

مژگان ترانه در نمایشهای متعددی ایفای نقش نموده است که از نمونه های آن می توان به بازی نمایش«هملت!سطل آشغال کجاست؟» به کارگردانی شاهین علائی نژاد نام برد.

کلاسهای بازیگری از هفته اول خرداد ماه در محل آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار شهرستان قرچک به مدیریت علیرضا ترامشلو برگزار می گردد.




نظرات کاربران