در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان

دوره های آموزشی تئاتر در رباط کریم برگزار می‌شود

انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رباط کریم در دوازده رشته نمایشی و سینمایی دوره آموزشی برگزار میکند

به گزارش تئاترتهران و با اعلام روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رباط کریم, مهدی همتی رییس انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان به معرفی طرح آموزش ممتاز 12 رشته نمایشی و سینمایی با حضور اساتید مجرب و متعهد کشور و نخبگان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران پرداخت. همتی در معرفی طرح میگوید: این برنامه بزرگ آموزشی که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم و انجمن سینمای جوان بهارستان, برنامه ریزی شده است از ابتدای تیرماه 1400 به صورت مجازی و حضوری در فرهنگسراهای ایمان و بهشت پرند و سرای محله باران رباط کریم برگزار خواهد شد.
او با اعلام این موضوع که تمام کلاس های حضوری با ظرفیت محدود برگزار خواهند شد انجام این کلاس ها را هدفمند و بر اساس آموزش صحیح و مدرن برنامه ریزی شده دانست و اینچنین عنوان کرد که در نهایت این دوره اکثریت کلاس ها به خروجی اجرایی و اشتغال به کار منتج خواهند شد. ایشان اساتید و موضوعات این دوره را به شرح ذیل معرفی کرد:
مسعود فراستی (کارگاه شناخت فرم و نقد فیلم-آنلاین), علیرضا کوشک جلالی (بازیگری و کارگردانی خلاق تئاتر-آنلاین), احمد بهرامی (تولید فیلم کوتاه-حضوری), سعید نعمت الله (فیلمنامه نویسی-حضوری),مهدی نادری (بازیگری جلوی دوربین-حضوری), سعید هنرمند (نوآوری در طراحی دکور-حضوری), مهدی آشنا (مبانی عکاسی.عکاسی تخصصی سینما و تئاتر-آنلاین) مونا نصرتی حسینی (مبانی طراحی لباس-حضوری), سامان ناصری (تولید نمایش-حضوری), سمیه آباده (بازیگری تئاتر کودک و نوجوان . بزرگسال-حضوری), احسان عبدی پور(داستان نویسی-آنلاین), مهدی همتی (نمایشنامه نویسی-حضوری).
همتی در انتها ضمن تشکر از تمامی اساتید و آقایان عسگری رییس اداره فرهنگ و ارشاد رباط کریم و شاه محمدی رییس انجمن سینمای جوان بهارستان که در به انجام رسیدن این طرح همراهی و همکاری شایسته ای داشته اند از علاقه مندان دعوت کرد تا در صورت تمایل به استفاده از این کلاس ها تا تاریخ 30 خرداد از طریق شماره تلفن 09213233734 و 02156218928 اقدام به ثبت نام نمایند.




نظرات کاربران